Класифікація методів маркетингових досліджень ціни
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація методів маркетингових досліджень ціни
Классификация методов маркетинговых исследований цены Classification of Methods for Marketing Research of Prices |
|
Creator |
Окландер, М.А.
Чукурна, О.П. Oklander, M.A. Chukurna, O.P. |
|
Subject |
цінова політика
методи маркетингових досліджень ціни прямі методи дослідження ціни непрямі методи дослідження ціни pricing marketing methods of prices research direct methods of prices research indirect methods of price research ценовая политика методы маркетинговых исследований цены прямые методы исследования цены непрямые методы исследования цены |
|
Description |
A classification of methods to do marketing research of price is offered. Advantages and shortcomings of each method of prices research included in the classification are discussed. The authors’ approach to classifying the methods of marketing research of the price is devised and justified.
Запропонована класифікація методів маркетингових досліджень ціни. Розглянуті переваги та недоліки кожного методу дослідження ціни, який увійшов до класифікації. Розроблено авторський підхід до класифікації методів маркетингових досліджень ціни з їх обґрунтуванням. |
|
Date |
2014-07-23T07:40:30Z
2014-07-23T07:40:30Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27249 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|