Запис Детальніше

Класифікація методів маркетингових досліджень ціни

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація методів маркетингових досліджень ціни
Классификация методов маркетинговых исследований цены
Classification of Methods for Marketing Research of Prices
 
Creator Окландер, М.А.
Чукурна, О.П.
Oklander, M.A.
Chukurna, O.P.
 
Subject цінова політика
методи маркетингових досліджень ціни
прямі методи дослідження ціни
непрямі методи дослідження ціни
pricing
marketing methods of prices research
direct methods of prices research
indirect methods of price research
ценовая политика
методы маркетинговых исследований цены
прямые методы исследования цены
непрямые методы исследования цены
 
Description A classification of methods to do marketing research of price is offered. Advantages and shortcomings of each method of prices research included in the classification are discussed. The authors’ approach to classifying the methods of marketing research of the price is devised and justified.
Запропонована класифікація методів маркетингових досліджень ціни. Розглянуті переваги та недоліки кожного методу дослідження ціни, який увійшов до класифікації. Розроблено авторський підхід до класифікації методів маркетингових досліджень ціни з їх обґрунтуванням.
 
Date 2014-07-23T07:40:30Z
2014-07-23T07:40:30Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27249
 
Publisher ДонНТУ