Запис Детальніше

Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції)
Определение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции)
Determining the Level of Consumer Food Products Competitiveness (on theExample of Dairy Products)
 
Creator Ярим-Агаєв, О.М.
Письменний, О.А.
Менжунова, М.О.
Ярым-Агаев, А.Н.
Письменный, А.А.
Менжунова, М.А.
Yarim-Agaev, A.N.
Pysmenny, A.A.
Menzhunova, M.A.
 
Subject конкурентоспроможність товару
споживчий ринок сметани
частка ринку
маркетингове дослідження
competitiveness of goods
sour cream consumer market
market share
market research
конкурентоспособность товара
потребительский рынок сметаны
доля рынка
маркетинговое исследование
 
Description The article is devoted to tuning the methodology for assessing the products competitiveness depending on the commodity market shares on the example of the sour cream consumer market in the cities of Donetsk and Mariupol. As a result, the market research found that for the sour cream consumer market the ratio between economic and non-economic rates of the competitiveness amounts to one third. The mathematical dependence of the market share on the value of the integral factor of competitiveness is built, which allows predicting the enterprise’s market share, depending on changes in the level of the goods competitiveness.
Стаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.
 
Date 2014-07-23T07:44:27Z
2014-07-23T07:44:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27251
 
Publisher ДонНТУ