Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти
|
|
Creator |
Лепа, Роман Миколайович
Солоха, Дмитро Володимирович Коверга, Сергій В'ячеславович Вовк, Леонід Петрович Полуянов, Володимир Петрович Мельникова, Олена Павлівна Деречинський, Юлій Наумович |
|
Subject |
Маркетинг
Менеджмент Методи Моделі Стратегія Тактика планування |
|
Description |
У монографії комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу в оперативних умовах і в пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Монографію призначено для широкого кола науковців економічних спеціальностей. Видання може бути корисним практикам менеджменту всіх рівнів, особам, відповідальним за прийняття комплексних управлінських рішень, що спрямовані на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України. |
|
Date |
2014-04-22T07:45:23Z
2014-04-22T07:45:23Z 2012 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія/Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В., Вовк Л. П., Полуянов В. П., Мельникова О. П., Деречинський Ю. Н. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26064 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім»
|
|