Запис Детальніше

Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти
 
Creator Лепа, Роман Миколайович
Солоха, Дмитро Володимирович
Коверга, Сергій В'ячеславович
Вовк, Леонід Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Мельникова, Олена Павлівна
Деречинський, Юлій Наумович
 
Subject Маркетинг
Менеджмент
Методи
Моделі
Стратегія
Тактика планування
 
Description У монографії комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу
увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу в оперативних умовах і в пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю.
Монографію призначено для широкого кола науковців економічних спеціальностей. Видання може бути корисним практикам менеджменту всіх рівнів, особам, відповідальним за прийняття комплексних управлінських рішень, що спрямовані на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України.
 
Date 2014-04-22T07:45:23Z
2014-04-22T07:45:23Z
2012
 
Type Book
 
Identifier Маркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія/Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В., Вовк Л. П., Полуянов В. П., Мельникова О. П., Деречинський Ю. Н. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26064
 
Language other
 
Publisher Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім»