Запис Детальніше

Використаня маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використаня маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві
 
Creator Романенко, Євгенія Валентинівна
Губарєв, В'ячеслав Володимирович
 
Subject період ринкових реформ
інвестиційні можливості
розвиток виробництва
товари
 
Description У статті показано, що за настання періоду ринкових реформ, в умовах обмежених інвестиційних можливостей, дуже важливо вкласти кошти у розвиток виробництва та збут найбільш ефективних і перспективних для продажу товарів, що неможливо без детального вивчення ринку з точки зору діючого та перспективного попиту на них у конкретних частинах ринку, тобто маркетингово-збутова діяльність розуміється у якості: активного аспекту (проникнення на ринки); аналітичного аспекту (розуміння ринків); ідеологічного аспекту (спосіб мислення); yайчастіше виникає зведення функцій маркетингово-збутової роботи до її активного виміру (операційного маркетингу) та недооцінка його аналітичного виміру (стратегічного маркетингу); усвідомлене розуміння даної проблеми розмежувалось між стратегічним та операційним початком маркетингово-збутової діяльності; стратегічна маркетингово-збутова діяльність за змістом представляє собою постійний та систематичний аналіз потреб ринку, який виводить на розробку концепцій ефективного продукту, який дозволяє компанії обслуговувати вибрані групи споживачів краще, ніж конкуренти, і тим самим забезпечувати виробнику стійку конкурентну перевагу; операційна маркетингово-збутова діяльність відповідає «діяльній» стороні маркетингу, це збутовий інструмент фірми, без якого навіть самий кращій стратегічний план не має успіху, він спирається на програми просунення товарів, ціноутворення, продажу та комунікацій.
 
Date 2014-04-26T06:59:00Z
2014-04-26T06:59:00Z
2013-12
 
Type Article
 
Identifier Романенко Є.В., Губарєв В.В. Використання маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві // Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ, 19–20 грудня 2013. – Донецьк, 2013. – 282 с. – с. 231-234
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26120
 
Language other
 
Relation Бібліографія збірників конференції "Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону"
 
Publisher «Норд Комп’ютер»