Використаня маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використаня маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві
|
|
Creator |
Романенко, Євгенія Валентинівна
Губарєв, В'ячеслав Володимирович |
|
Subject |
період ринкових реформ
інвестиційні можливості розвиток виробництва товари |
|
Description |
У статті показано, що за настання періоду ринкових реформ, в умовах обмежених інвестиційних можливостей, дуже важливо вкласти кошти у розвиток виробництва та збут найбільш ефективних і перспективних для продажу товарів, що неможливо без детального вивчення ринку з точки зору діючого та перспективного попиту на них у конкретних частинах ринку, тобто маркетингово-збутова діяльність розуміється у якості: активного аспекту (проникнення на ринки); аналітичного аспекту (розуміння ринків); ідеологічного аспекту (спосіб мислення); yайчастіше виникає зведення функцій маркетингово-збутової роботи до її активного виміру (операційного маркетингу) та недооцінка його аналітичного виміру (стратегічного маркетингу); усвідомлене розуміння даної проблеми розмежувалось між стратегічним та операційним початком маркетингово-збутової діяльності; стратегічна маркетингово-збутова діяльність за змістом представляє собою постійний та систематичний аналіз потреб ринку, який виводить на розробку концепцій ефективного продукту, який дозволяє компанії обслуговувати вибрані групи споживачів краще, ніж конкуренти, і тим самим забезпечувати виробнику стійку конкурентну перевагу; операційна маркетингово-збутова діяльність відповідає «діяльній» стороні маркетингу, це збутовий інструмент фірми, без якого навіть самий кращій стратегічний план не має успіху, він спирається на програми просунення товарів, ціноутворення, продажу та комунікацій.
|
|
Date |
2014-04-26T06:59:00Z
2014-04-26T06:59:00Z 2013-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романенко Є.В., Губарєв В.В. Використання маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві // Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ, 19–20 грудня 2013. – Донецьк, 2013. – 282 с. – с. 231-234
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26120 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Бібліографія збірників конференції "Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону"
|
|
Publisher |
«Норд Комп’ютер»
|
|