Запис Детальніше

Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції).

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції).
Определение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции).
Determining the level of competitiveness in consumer food products (on an example of dairy products).
 
Creator Ярим-Агаєв О.М.
Письменний О.А.
Менжунова М.О.
Yarym-Agayev O.M.
Pysmenniy O.A.
 
Subject конкурентоспроможність товару, споживчий ринок сметани, частка ринку, маркетингове дослідження.
конкурентоспособность товара, потребительский рынок сметаны, доля рынка, маркетинговое исследование.
 
Description Статья посвящена настройке методики оценки уровня конкурентоспособности продукции в зависимости от рыночной доли товара на примере потребительского рынка сметаны городов Донецка и Мариуполя. В результате маркетинговое исследование установлено, что для потребительского рынка сметаны соотношение между экономическими и неэкономичными показателями конкурентоспособности составляет 1/3. Построена математическая зависимость рыночной доли от значения интегрального коэффициента конкурентоспособности, которая позволяет прогнозировать рыночную долю предприятия в зависимости от изменения уровня конкурентоспособности товара.
Стаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.
 
Date 2014-05-05T17:08:11Z
2014-05-05T17:08:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ярим-Агаєв О.М. Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції) / О.М. Ярим-Агаєв, О.А. Письменний, М.О. Менжунова // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. - Донецьк: ДонНТУ, 2012. – C.37-43.
УДК 339.137.2
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26226
 
Publisher ДонНТУ