Запис Детальніше

Розвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект)
Развитие психолого-педагогической диагностики (исторический аспект)
About the Development of Psychological Diagnosis and Pedagogical Assessment (the Historical Aspect)
 
Creator Пірко, М.В.
Пирко, М.В.
Pirko, M.
 
Subject визначення
діагностування
досягнення
інтелект
інтелектуальний тест
розум
обдарованість
специфічні можливості
определение
диагностирование
достижение
интеллект
интеллектуальный тест
ум
одаренность
специфические возможности
definition
diagnosis
achievement
intelligence tests
intelligence
general education
talent
specific opportunities
 
Description The word "diagnosis" is translated from Greek as "recognition". By diagnostics we understand “recognition” of anything. Psycho-pedagogical diagnostics presupposes accumulation of statistical data about psychological features, which should be taken into account when organizing educational process. Today psycho-pedagogical diagnostics is defined as a science for developing the methods of revealing individual psychological and psychophysical features of a person. The paper considers the issues of psycho-pedagogical diagnostics development in the historical aspect.
Одним із тлумачень терміна «діагноз» в перекладі з грецької мови є «розпізнання». Під діагностикою розуміють розпізнання чого-небудь. Психолого-педагогічна діагностика передбачена для забезпечення збору та акумуляції статистичних даних про особливості психіки тих, хто підпадає під діагностування, які необхідно враховувати педагогічному працівнику для організації та здійснення навчально-виховних заходів. В межах сучасності психолого-педагогічна діагностика визначається як наука розробки методів виявлення і вивчення індивідуально-психологічних і індивідуально-психофізичних особливостей особистості. В статті розглянуто розвиток психолого-педагогічного діагностування в історичному аспекті.
Різноманітність підходів в процесі визначення та діагностування специфічних можливостей і досягнень особистості створюють можливості для пошуку відповідей і творчості.
 
Date 2014-07-23T08:09:08Z
2014-07-23T08:09:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(14) - Донецьк, ДонНТУ, 2013
УДК 159.9.07(091)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27260
 
Publisher ДонНТУ