Запис Детальніше

Використання маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві
 
Creator Романенко, Євгенія Валентинівна
Губарєв, В'ячеслав Володимирович
 
Subject фірма
збутовий інструмент
маркетинг
операційна діяльність
 
Description У статті показано, що у період ринкових реформ, в умовах обмежених інвестиційних можливостей, дуже важливо вкласти кошти у розвиток виробництва та збут найбільш ефективних і перспективних для продажу товарів, що неможливо без детального вивчення ринку з точки зору діючого та перспективного попиту на них у конкретних частинах ринку; pазвичай коли говорять про маркетингову складову збутового комплексу, вона використовується в одному з трьох значень: як комплекс інструментів продаж, як комплекс інструментів аналізу ринку, як спосіб мислення, тобто маркетингово-збутова діяльність розуміється у якості: активного аспекту (проникнення на ринки); аналітичного аспекту (розуміння ринків); ідеологічного аспекту (спосіб мислення); cтратегічна маркетингово-збутова діяльність за змістом представляє собою постійний та систематичний аналіз потреб ринку, який виводить на розробку концепцій ефективного продукту, який дозволяє компанії обслуговувати вибрані групи споживачів краще, ніж конкуренти, і тим самим забезпечувати виробнику стійку конкурентну перевагу.
 
Date 2014-06-16T10:27:28Z
2014-06-16T10:27:28Z
2013-12
 
Type Article
 
Identifier Романенко Є.В., Губарєв В.В. Використання маркетингового підходу в організації збутової діяльності на підприємстві // Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. – Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ, 19–20 грудня 2013. – Донецьк, 2013. – 282 с. – с. 231-234
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26983
 
Language other
 
Publisher «Норд Комп’ютер»