Запис Детальніше

Матиматична модель прогнозування пасажиропотоку на новому міському маршруті на прикладі маршруту №1 міста Горлівка

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Матиматична модель прогнозування пасажиропотоку на новому міському маршруті на прикладі маршруту №1 міста Горлівка
Математическая модель прогнозирования пассажиропотока на новом городском маршруте на примере маршрута № 1 города Горловка
Mathematical Model for Passenger Flow Forecasting on New City Route through the Example of Bus Route № 1 of Gorlovka
 
Creator Василенко, Тетяна Євгенівна
Василенко, Татьяна Евгениевна
Vasilenko, T. Ye.
Фесенко, Дмитро Володимирович
Фесенко, Дмитрий Владимирович
Fesenko, D. V.
Шепелкіна, Ганна Борисівна
Шепелкина, Анна Борисовна
Shepelkina, A. B.
 
Subject МАТИМАТИЧНА МОДЕЛЬ
НОВИЙ МІСЬКИЙ МАРШРУТ
КРИТЕРІЇ ВІДКРИТТЯ НОВОГО МАРШРУТУ
ПРОГНОЗУВАННЯ ПАСАЖИРОПОТОКУ
ЗАДАЧА ЛІНІЙНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ ДІЛЯНКИ
ЧАС РУХУ
ПОШУК РІШЕННЯ
ОБ’ЄМ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
НОВЫЙ ГОРОДСКОЙ МАРШРУТ
КРИТЕРИИ ОТКРЫТИЯ НОВОГО МАРШРУТА
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ ПАССАЖИРОПОТОКА
ЗАДАЧА ЛИНЕЙНОГО ПРОГРАММИРОВАНИЯ
ПРОПУСКНАЯ СПОСОБНОСТЬ УЧАСТКА
ВРЕМЯ ДВИЖЕНИЯ
ОБЪЕМЫ ПЕРЕВОЗОК
NEW CITY ROUTE
MATHEMATICAL MODEL
NEW ROUTE SETTING CRITERION
PASSENGER FLOW FORECASTING
LINEAR PROGRAMMING TASK
TRAFFIC CAPACITY OF ROUTE SEGMENT
TIME IN ROUTE
FLOW OF TRAFFIC
 
Description Nowadays the methods of passenger flow forecasting (the heuristic methods, the methods of correlation analysis and the methods of multiple regression) are obsolete and not adapted for passenger flow forecasting on new city routes. The mathematical model of passenger flow forecasting on new route has been developed through the ex-ample of Bus Route № 1 of Gorlovka which presents the multicommodity model with intermediate points. The following model special features have been obtained: forecasting of passenger flow arrangement change while setting a new route (or changing the existent one), evaluation of traffic on route segments, determination of rational rate of road traffic on route, forecasting the profits getting from new route introduction. The disadvantages of the model have been defined: firstly, it is not considered that the number of changes, transportation cost and other factors affect the passenger flow formation; secondly, the dimension of the problem is on the rapid increase that causes difficulty of its calculation. The following trends of model development have been suggested: the consideration of the effect on traffic concentration capacity, the problem of optimization criterion, the development of specialized program complex.
На основі аналізу літератури авторами виявлено, що методи прогнозування пасажиропотоку (евристичні методи, методи кореляційного аналізу та методи множинної регресії) є застарілими та не адаптованими для прогнозування пасажиропотоку на нових міських маршрутах. Розроблено математичну модель прогнозування пасажиропотоку на новому маршруті, яка представляє собою багатопродуктову транспортну модель з проміжними пунктами. Спрогнозовано прибуток на маршруті № 1 після його зміни та знайдено необхідну частоту руху автобусів. Встановлено недоліки моделі та запропоновано подальші напрямки її розвитку.
 
Date 2014-06-27T07:37:45Z
2014-06-27T07:37:45Z
2013-06-22
 
Type Article
 
Identifier Василенко Т. Є. Матиматична модель прогнозування пасажиропотоку на новому міському маршруті на прикладі маршруту №1 міста Горлівка / Т. Є. Василенко, Д. В. Фесенко, Г. Б. Шепелкіна / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 2(15). – С. 106-116.
1990-7796
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27032
 
Language other
 
Publisher Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.