Запис Детальніше

Аналіз ринку міжнародного туризму України

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз ринку міжнародного туризму України
THE ANALYSIS OF THE INTERNATIONAL TOURISM MARKET OF UKRAINE
 
Creator Письменний, О.А.
Письменный, А.А.
Pysmenny, A.A.
 
Subject міжнародний туризм; в’їзний туризм; виїзний туризм; обсяг ринку; структура.
international tourism; inbound tourism; outbound tourism; market size; structure.
 
Description В статті проаналізовано сучасний стан ринку міжнародного туризму України в порівнянні з тенденціями розвитку світового туристичного ринку. Визначені основні особливості його формування та перспективи подальшого розвитку. Встановлено, що темпи зростання вітчизняного ринку міжнародного туризму повільніші ніж в інших країнах, що розвиваються, але перевищують темпи зростання розвинених країн. З’ясовано, що туристичний потенціал України на сьогодні розкрито не повною мірою, про що свідчить значно нижча частка туристичної галузі в структурі ВВП країни (2,3%) на відміну від середньосвітового рівня (9%). Досліджено структуру світового ринку туристичних послуг у вартісному вираженні. Проаналізовано середній прямий дохід на одного туриста в Україні порівняно з іншими країнами. Основною особливістю українського ринку міжнародного туризму є значно нижча, ніж в інших країнах, середня вартість відпочинку на одного туриста, що обумовлено значною часткою туристів із найближчих країн з метою відвідувань знайомих і рідних. Проаналізовані тенденції в’їзного та виїзного туристичного потоку України за напрямами та метою відвідувань. Визначені структура та обсяг ринку міжнародного туризму у вартісному вираженні. Проведений аналіз ринку міжнародного туризму України дозволить прогнозувати його подальший розвиток та визначити особливості його трансформації у майбутньому, що знайде своє відображення в подальших дослідженнях.
In the article the current international tourism market situation of Ukraine in comparison with trends of development of the world tourist market is analysed. The main features of its formation and prospect of further development are defined. It was determined that growth rates of the domestic market of the international tourism are lower than in other developing countries, but exceed growth rates of the developed countries. It is found out that the tourism potential of Ukraine is not disclosed in full, as evidenced by the significantly lower proportion of the tourism industry in the structure of GDP (2.3%) in contrast to the world average level (9%). The structure of the world market of tourist services in value term is researched. The average direct income per tourist in Ukraine in comparison with other countries are analysed. The main feature of the Ukrainian market of the international tourism is considerably smaller average cost of rest per tourist than in other countries, which is caused by a considerable share of tourists visiting friends and relatives from the nearest countries. Trends of an inbound and outbound tourist stream of Ukraine by directions and purposes of visits are analysed. The structure and size of the international tourism market in value terms are defined. The market research of the international tourism of Ukraine which was carried out, will allow predict its further development and define the features of its transformation in the future that will be reflected in further researches.
 
Date 2014-10-04T21:03:00Z
2014-10-04T21:03:00Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Письменний О.А. Аналіз ринку міжнародного туризму України [Текст] / Олександр Анатолійович Письменний //Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С.І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2014. – Том 14. – № 3. – С. 6-11.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27592
 
Publisher Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”