Запис Детальніше

Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання процесів управління стратегією міжнародного маркетингу на підприємстві
Моделирование процессов управления стратегией международного маркетинга на предприятии
SIMULATION OF CONTROL STRATEGY FOR INTERNATIONAL MARKETING SERVICES
 
Creator Korzh, Marina; Національний авіаційний університет
Akіmova, Luidmila; Національний авіаційний університет
Chub, Irina; Національний авіаційний університет
 
Subject
адвокатування конкуренції; інвестиційний менеджмент; проблеми економічної теорії і політики; середній клас; фінансовий ринок
339.138

адвокатирование конкуренции; инвестиционный менеджмент; проблемы экономической теории и политики; средний класс; финансовый рынок
339.138

competition advocacy; financial market; investment management; middle class; рroblems of economic theory and policy
339.138
 
Description Основна мета цієї статті полягає в тому, щоб розробити загальну модель комплексного управління маркетинговою діяльністю з міжнародної точки зору, враховуючи взаємозв'язок його частин один з одним і зовнішнього середовища і циклічний характер процесу, і побудова загальної моделі для оцінки ефективності функціонування міжнародної системи маркетингу. Результати: В сучасних умовах випуск високоякісної продукції є необхідною, але не достатньою умовою для досягнення успішного функціонування на ринку. Для оптимізації вищезгаданої мети необхідно проробити такі питання, як визначення вимог потенційних споживачів, вибір часу, місця й умов здійснення угоди, тобто продавець повинен запропонувати покупцеві в конкретний момент тільки той товар, який щонайкраще задовольнить існуючу потребу останнього. Цим можна пояснити причину, з якої запропонований покупцям високоякісний товар знаходить збут на ринку однієї країни й не знаходить його  в іншій. Обговорення: Представлена ​​в даній статті модель управління маркетингом дозволяє систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив. А також надається можливість, працюючи з сіткою розвитку товару і ринку виявляти нові привабливості діяльності та оцінити їх з точки зору відповідності загальним цілям і ресурсам фірми. Крім того, запропонована методика оцінки ефективності маркетингової системи є універсальною, і вона дозволяє проаналізувати ефективність маркетингового функціонування окремого підприємства незалежно від сфери, враховуючи вплив всіх факторів.
Основная цель этой статьи заключается в том, чтобы разработать общую модель комплексного управления маркетинговой деятельностью с международной точки зрения, учитывая взаимосвязь его частей друг с другом и внешней среды и циклический характер процесса, и построение общей модели для оценки эффективности функционирования международной системы маркетинга. Результаты: В современных условиях выпуск высококачественной продукции является необходимым, но не достаточным условием для достижения успешного функционирования на рынке. Для оптимизации вышеупомянутой цели необходимо проделать такие вопросы, как определение требований потенциальных потребителей, выбор времени, места и условий совершения сделки, то есть продавец должен предложить покупателю в конкретный момент только тот товар, который наилучшим образом удовлетворит существующую потребность последнего. Этим можно объяснить причину, по которой предложен покупателям высококачественный товар находит сбыт на рынке одной страны и не находит его в другой.  Обсуждение: Представленная в данной статье модель управления маркетингом позволяет систематизировать все маркетинговые действия и мероприятия и выполнять их не случайно, а в комплексе, учитывая их зависимость и взаимовлияние. А также предоставляется возможность, работая с сеткой развития товара и рынка обнаруживать новые привлекательности деятельности и оценить их с точки зрения соответствия общим целям и ресурсам фирмы. Кроме того, предложенная методика оценки эффективности маркетинговой системы является универсальной, и она позволяет проанализировать эффективность маркетингового функционирования отдельного предприятия независимо от сферы, учитывая влияние всех факторов.
The main purpose of this article is to develop a general model of integrated management of marketing activities from an international perspective, given the relationship of its parts to each other and the external environment and the cyclical nature of the process, and the construction of a general model for evaluating the performance of international marketing system. Results: In modern conditions high-quality products are necessity-term, but not sufficient to achieve the successful operation of the market. To optimize the above goal should be to work out issues such as the definition of the requirements of potential customers, the timing, location and conditions of the transaction, that is, the seller must offer the buyer at a particular moment only the product that the best way to satisfy existing need for the latter. This may explain the reason for the proposed buyers of high-quality goods are distributed in the market of one country and cannot find it in another. Discussion: The information presented in this article marketing management model allows you to organize all marketing activities and events, and do them not by chance, but in the complex, taking into account their relationship and interaction. As well as the opportunity to working with mesh product and market development to identify new attraction activities and evaluate them in terms of compliance with the overall objectives and company resources. In addition, the proposed method of assessing the effectiveness of a marketing system is universal, and it allows you to analyze the effectiveness of the functioning of the marketing of individual enterprises, regardless of scope, given the impact of all factors.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-07-17
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11758
10.18372/2306-1472.71.11758
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 71, № 2 (2017); 132-139
Вестник Национального авиационного университета; Том 71, № 2 (2017); 132-139
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 71, № 2 (2017); 132-139
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e