MUNICIPAL AVIATION FUNCTIONING AS ONE OF FUTURE TYPES OF THE AVIATION ACTIVITIES
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
MUNICIPAL AVIATION FUNCTIONING AS ONE OF FUTURE TYPES OF THE AVIATION ACTIVITIES
Функционирование муниципального авиационного транспорта как один из будущих видов авиационной деятельности Функціонування муніципального авіаційного транспорту як один з майбутніх видів аваційної діяльності |
|
Creator |
Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет
Alexeiev, Oleg; Національний авіаційний університет Yurchik, Roman; Національний авіаційний університет Ali, Ismail; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
aviation; aviation technologies; air transport system; municipal aviation 621.396:621.396.933:629.783:621.396.946 — авиация; авиационные технологии; авиацонно-транспортная инфраструктура; муниципальная авиация 621.396:621.396.933:629.783:621.396.946 — авіація; авіаційні технології; авіаційно-транспортна інфраструктура; муніципальна авіація 621.396:621.396.933:629.783:621.396.946 |
|
Description |
In the article we represent the basic principles of municipal air transport within the metropolis. The main tasks of creating municipal transport are defined to further develop of aviation technologies for municipal economy and life support of the city and its air-transport system. In order to further development of aviation technology in the interests of the urban economy and life of the city, its air transportation system is necessary to decide three main objectives: development of aviation equipment and saturation of City Aviation park by light helicopters which will ensure solving of special tasks for the benefit of urban services, commercial transportation and air operations; development of urban aviation infrastructure, including heliports and helipads; the organization of safe use of the airspace over the city. The use of technology in aviation can be done while ensuring sanitary and environmental standards of environmental protection.
Представлены основные принципы муниципального воздушного транспорта в пределах мегаполиса. Определены основные задачи создания муниципального транспорта для дальнейшего развития авиационных технологий для городского хозяйства и жизнеобеспечения города и системы воздушного транспорта. В целях дальнейшего развития авиационной техники в интересах городского хозяйства и жизни города ее авиатранспортная система необходима для решения трех основных задач: развития авиационной техники и насыщения городского авиационного парка легкими вертолетами, что обеспечит решение специальных задач в интересах городских служб, коммерческих перевозок и воздушных перевозок; Развитие инфраструктуры городской авиации, включая вертодромы и вертолетные площадки; Организация безопасного использования воздушного пространства над городом. Использование технологий в авиации может быть достигнуто при обеспечении санитарных и экологических стандартов охраны окружающей среды. Представлені основні принципи муніципального повітряного транспорту в межах мегаполісу. Основні завдання створення муніципального транспорту визначені для подальшого розвитку авіаційних технологій для житлово-комунального господарства, життєзабезпечення міста та його повітряно-транспортної системи. З метою подальшого розвитку авіаційної техніки в інтересах міської економіки й життя міста, необхідно вирішити три основні завдання: розвиток авіаційної техніки і насиченості міста авіаційного парку легкими вертольотами, які забезпечать розв'язання спеціальних завдань в інтересах міських служб, комерційних транспортних і повітряних операцій; розвиток міської інфраструктури авіації, в тому числі вертодромів і вертолітних майданчиків; організація безпечного використання повітряного простору над містом. Використання технології в авіації може бути здійснене при забезпеченні санітарних та екологічних норм охорони навколишнього середовища. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-07-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11743
10.18372/2306-1472.71.11743 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 71, № 2 (2017); 24-30
Вестник Национального авиационного университета; Том 71, № 2 (2017); 24-30 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 71, № 2 (2017); 24-30 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|