Запис Детальніше

The structure of English educational e-course within Moodle

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The structure of English educational e-course within Moodle
Структура электронного учебного курса по английскому языку в Moodle
Структура електронного навчального курсу з англійської мови у Moodle
 
Creator Томіліна, Анна Олександрівна
Малоіван, Марина Вікторівна
 
Description Research goal: to involve IT in the process of teaching English.
Research objectives: to make up an English educational e-course for second-year students within Moodle.
Object of research: the process of English teaching of students.
Subject of research: the ways of using educational e-course within Moodle while English teaching.
Research methods used: the study of the methodological materials of the chosen subject; didactic modeling; pedagogical prediction to monitor the effectiveness of the method used in teaching English.
Results of the research. Electronic course of discipline provides high intensity of learning process of English based on Moodle. Learning English at the electronic course provides participants educational democratization of communication space and expands the range of foreign language communication.
The main conclusions: this course has a complete structure and it focuses on students’ gradual mastering of knowledge, abilities and skills the subject requires and systemic control and self-control.
Електронний начальний курс складено з метою залучення ІТ у процес навчання англійській мові у вищій школі.
Нами було поставлено завдання: розробити електронний навчальний курс з англійської мови для студентів другого курсу у межах Moodle.
Об’єктом дослідження визначено процес навчання студентів англійській мові, предметом дослідження – прийоми використання електронного навчального курсу у межах Moodle у процесі навчання англійській мові.
Були залученні наступні методи: вивчення методичної літератури з обраної дисципліни, дидактичне моделювання, педагогічне прогнозування для виявлення результативності застосованої методики навчання англійської мови.
Результати дослідження. Електронний курс дисципліни забезпечує високу інтенсивність навчального процесу вивчення англійської мови на базі Moodle. Навчання англійській мові на базі електронного начального курсу забезпечує демократизацію спілкування учасників освітнього простору і розширює коло іншомовного спілкування. Дозованість і регулярність наповнення дидактичним матеріалом у межах електронного курсу формує у студентів дисциплінованість і системність в оволодінні іноземною мовою.
Основні висновки. Складений електронний навчальний курс має завершену структуру, орієнтує студента на поступове засвоєння знань, умінь і навичок з дисципліни та систематичний контроль та самоконтроль.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2014-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/715
 
Source New computer technology; Vol 12 (2014): Cloud technologies in education; 225-232
Новітні комп'ютерні технології; Vol 12 (2014): Cloud technologies in education; 225-232
Новые компьютерные технологии; Vol 12 (2014): Cloud technologies in education; 225-232
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/715/737
 
Rights Copyright (c) 2014 New computer technology