ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ – КЛЮЧОВА ВИМОГА ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19906/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1667/1184 |
|
Title |
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ – КЛЮЧОВА ВИМОГА ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ – КЛЮЧЕВОЕ ТРЕБОВАНИЕ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА RAISING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES COMPETENCE OF SCIENTIFIC AND PEDAGOGICAL EMPLOYEES - A KEY REQUIREMENT OF THE QUALITY OF EDUCATIONAL PROCESS |
|
Creator |
Морзе, Наталія Вікторівна
Буйницька, Оксана Петрівна |
|
Subject |
Web of Science
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
У статті проаналізовано одну з основних умов забезпечення якості вищої освіти відповідно із системою внутрішніх стандартів забезпечення якості ESG (European quality assurance standards and guidelines) – підвищення ІК-компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Описано реалізовану у Київському університеті імені Бориса Грінченка модульну систему підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Особлива увага приділяється опису системи підвищення рівня сформованості ІК-компетентності, як однієї з ключових компетентностей сучасного викладача. Система підвищення кваліфікації, що базується на засновуванні змішаного навчання і технологій «перевернутого класу», формувального оцінювання, інноваційних педагогічних та ІК технологій за спеціально розробленим змістовим модулем «Інформаційно-комунікаційні технології» дозволяє науково-педагогічним працівникам якісно опанувати сучасні ІКТ і педагогічні технології для подальшого їх застосування у наданні освітніх послуг і розробці відкритого якісного навчального контенту й відкритого освітнього е-середовища, доступного студенту у будь-який зручний для нього час, що суттєво підвищить якість освітнього процесу. In the article it was analyzed one of the basic conditions of providing the quality of higher education according to the system of internal quality assurance standards ESG (European quality assurance standards and guidelines) to increase the ICT competence of scientificpedagogical staff of the University. It was described the modular system of training for scientific and pedagogical staff of the Borys Grinchenko Kyiv University. Special attention is paid to the description of the system of raising the level of formation the ICT competence as one of the key competences of the modern teacher. The system of professional development, which is based on creating mixed studying and technology of "flipped classroom", formative assessment, innovative educational and ICT technologies according to the specially designed informative module "Informational and communication technologies", which allows scientific-pedagogical staff to use modern ICT and educational technologies effectively for their further applying in the provision of educational services and the development of quality of open educational content and open educational e-environment available to the student at any convenient time, which will significantly improve the quality of the educational process. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19906/1/NM_OB_ITTZN_59_2017.pdf
Морзе, Наталія Вікторівна та Буйницька, Оксана Петрівна (2017) ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ – КЛЮЧОВА ВИМОГА ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ Інформаційні технології і засоби навчання, 59 (3). с. 189-200. ISSN 2076-8184 |
|