Запис Детальніше

Професійна освіта і сучасні соціально-економічні вимоги

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2974/
http://www.humanitas.edu.pl/resources/upload/dokumenty/Wydawnictwo/Spis%20tresci/Pedagogika/
 
Title Професійна освіта і сучасні соціально-економічні вимоги
Vocational education and modern social and economic demands
Edukacja zawodowa a współczesne wyzwania spłeczno-ekonomiczne
 
Creator Лозовецька, В.Т.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті акцентується увага на тому, що сучасна система освіти повинна орієнтуватися на безперервний професійний розвиток людини і починати із самого раннього віку і постійно змінюватися і розвиватися під впливом багатьох чинників, серед яких: систем аналіз вимог і потреб сучасного ринок праці, реальний аналіз здібностей, інтересів і прагнень, а також нахилів щодо професійного вибору; розвиток особистісної і професійної активності (незалежність і самостійність у прийнятті рішень); реалістичне окреслення професійних цілей і мотивів.
Відповідність освітніх пропозицій потребам ринку праці (європейського, національного, регіонального та локального), потребам, здібностям і нахилам людини на основі сформованих ефектів навчання є основою розвитку сучасної професійної освіти.
The article pays attention to the problem of modern educational system oriented on the professional development of a person which starts from an early age and continues to change and develop under the influence of many different factors, among which there are: a systematic analysis of the requirements and needs of the modern labor market, the real analysis of the abilities, interests and aspirations, professional career choices; independence in decision-making; realistic definition of professional objectives and motives.
Adaptation of educational proposals to the needs of the labor market (European, national, regional and local) and the needs, abilities and aptitudes of a person based on some training results are the basis for the development of modern vocational education.
W artykule akcentuje się uwaga na tym że współczesny system edukacyjny powinien orijętowac się na stały rozwój zawodowy człowieka i zaczynać się już od najmłodszych lat i ciągle się zmienić się i kształcić się pod wpływem wielu różnorodnych czynników, wśród których są: systematyczna analiza wymagań i potrzeb współczesnego rynku pracy; realna analiza własnych zdolności, zainteresowań i aspiracji oraz przedyspozycji zawodowych w wyborze zawodu; aktyność życiowa i zawodowa (samodzielność w podejmowaniu decyzji); realistyczne określenie celów i motywów zawodowych.
Dopasowanie ofert edukacyjnych do potrzeb rynku pracy (europejśkiego, krajowego, regionalnego, i lokalnego) oraz do zapotrzebowań, możliwości i uzdolnień człowieka w oparciu na konkretne efekty kształcenia są to głóne zasady rozwoju współczesnej edukacju zawodowej.
 
Publisher Oficyna wydawnicza: Humanitas, Wyższa Szkoła Yumanitas, Sosnowiec
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2974/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9B%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B0%D1%8F.pdf
- Лозовецька, В.Т. (2012) Vocational education and modern social and economic demands Edukacja jutra. Wyzwania współczesności i przyszłości, 1 (1). pp. 367-377. ISSN 978- 83-61991-10-6