Запис Детальніше

Health preserving conditions in school

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19831/
http://presa.ua/biologija-i-himija-v-ridnij-shkoli.html
 
Title Health preserving conditions in school
Здоров’язбережувальні умови у школі
Здоровьесохраняющие условия в школе
 
Creator Неведомська, Євгенія Олексіївна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Over 90% of Ukrainian children, teenagers and students have the posture of concern of their parents, teachers, faculty, administration and education institutions themselves. The article reveals the main reasons for the formation of irregular posture and its effects on the body. Found the necessary conditions to be followed in the institution for health care students.
Понад 90% українських дітей, підлітків і студентів мають порушення постави, що викликає занепокоєння їхніх батьків, учителів, викладачів, адміністрацію навчальних закладів та їх самих. У статті розкрито основні причини формування неправильної постави та її наслідки на організм. Виявлено необхідні умови, яких необхідно дотримуватися у навчальному закладі для збереження здоров’я учнів та студентів.
Более 90% украинских детей, подростков и студентов имеют нарушения осанки, что вызывает беспокойство их родителей, учителей, преподавателей, администрацию учебных заведений и их самих. В статье раскрыты основные причины формирования неправильной осанки и ее последствия на организм. Выявлено необходимые условия, которые необходимо соблюдать в учебном заведении для сохранения здоровья учащихся и студентов.
 
Publisher Державне iнформацiйно-виробниче пiдприємство видавництво "Педагогiчна преса"
 
Date 2017-04-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19831/1/Bio_him_2_2017%20c.%2015-18.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна (2017) Здоров’язбережувальні умови у школі Біологія і хімія в рідній школі (2). с. 15-18.