Запис Детальніше

Хмарні засоби навчання фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707503/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/727
 
Title Хмарні засоби навчання фізики
Cloud physics teaching aids
 
Creator Сорокопуд, Марія Андріївна
 
Subject 004.77 General networking applications and services
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
53 Physics
 
Description Research goals: an overview of cloud tools that can be used in teaching physics in high school.
Research objectives: to analyze the main uses of cloud technology in the learning process, classification of cloud physics teaching facilities, a selection of virtual private laboratories and modeling software.
The object of research is the process of teaching physics in higher education.
The subject of research is using of cloud-based tools in teaching physics in high school.
Results of the research. The article highlighted and considered most useful virtual physical laboratory and simulation software whereby it becomes possible visualization of physical processes and promoting the training of students in physics.
The main conclusions and recommendations. Research and introduction of cloud technologies to higher educational establishments will enable to create a learning environment for students and teachers.
Метою дослідження є огляд хмарних засобів, які можуть бути використані в процесі навчання фізики у вищій школі.
Задачами дослідження є аналіз основних варіантів використання хмарних технологій у навчальному процесі, класифікація хмарних засобів навчання фізики, вибір віртуальних фізичних лабораторій та моделюючих програмних засобів.
Об’єктом дослідження є процес навчання фізики у вищих навчальних закладах.
Предметом дослідження є використання хмарних засобів в процесі навчання фізики у вищій школі.
Використані методи дослідження: аналіз наукових публікацій.
Результати дослідження. В роботі виділено та розглянуто віртуальні фізичні лабораторії та моделюючі програмні засоби, за допомогою яких стає можливою візуалізація фізичних процесів та активізація навчальної діяльності студентів з фізики.
Основні висновки і рекомендації. Дослідження та впровадження в практику діяльності вищих навчальних закладів хмарних технологій надасть можливість створити освітнє середовище для студентів і викладачів.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707503/1/%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%83%D0%B4.pdf
- Сорокопуд, Марія Андріївна (2014) Cloud physics teaching aids New computer technology (12). pp. 317-321. ISSN 2309-1460