Оцінка емоційного стану вчителів та вихователів ДНЗ на курсах підвищення післядипломної педагогічної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19957/
|
|
Title |
Оцінка емоційного стану вчителів та вихователів ДНЗ на курсах підвищення післядипломної педагогічної освіти
Evaluation of emotional state teachers and educators doe in-service courses postgraduate education Оценка эмоционального состояния учителей и воспитателей ДОУ на курсах повышения последипломного педагогического образования |
|
Creator |
Шопіна, Марина Олександрівна
|
|
Subject |
РИНЦ
Міжнародні |
|
Description |
У даній статті розглядається особливості викладання навчального матеріалу з вивчення емоцій на курсах підвищення кваліфікації для педагогів дошкільних закладів та школи. Розглянуто особливості проведення діагностики власного емоційного стану педагогів, наведено приклад діагностичної методики.
This article discusses the features of teaching material for the study of emotion on refresher courses for teachers of preschool institutions and schools. The features of the diagnosis own emotional state of teachers, shows an example of a diagnostic technique. В данной статье рассматривается особенности преподавания учебного материала по изучению эмоций на курсах повышения квалификации для педагогов дошкольных учреждений и школы. Рассмотрены особенности проведения диагностики собственного эмоционального состояния педагогов, приведен пример диагностической методики. |
|
Publisher |
м. Київ: збірник статей (рівень стандарту, академічний рівень).
|
|
Date |
2017-07-31
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19957/1/st5_2.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2017) Оцінка емоційного стану вчителів та вихователів ДНЗ на курсах підвищення післядипломної педагогічної освіти Збірник центру наукових публікацій «Велес» за матеріалами ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 2 частина: «Інновації в сучасній науці», 2. с. 65-72. ISSN 5836-4978 |
|