Запис Детальніше

Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707457/
http://ipa.udpu.org.ua/article/view/15419
 
Title Особливості організації диференційованого підходу до навчання дітей у російських школах УСРР в умовах українізації (20-ті рр. ХХ ст.)
Особенности организации дифференцированного подхода к обучению детей в российских школах УССР в условиях украинизации (20-е гг. ХХ в.)
Features of the organization of a differentiated approach to the teaching of children in Russian schools of the Ukrainian SSR under conditions of Ukrainianization (20s of the 20th century)
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
93/94 History
 
Description Проаналізовано розвиток єврейської освіти. Висвітлено особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей у 1920 - 1932-х рр.
Встановлено основні досягнення єврейського освітнього простору в Україні. З’ясовано, що у другій половині 1930-х років уніфікація освітнього простору спровокувала відтік учнів з єврейських шкіл, а згодом – і їх закриття чи плавний перехід у радянські школи.Розглянуто особливості підходу до навчання дітей у російських школах на території УСРР за умов українізації у 1920-х рр. Опрацьовано архівні матеріали щодо організації навчання дітей в російськомовному середовищі Донецька та Харкова. З’ясовано, що російські школи намагалися працювати в рамках українізації за встановленими вимогами і потребами Наркомату освіти УСРР.
Рассмотрены особенности подхода к обучению детей в российских школах на территории УССР в условиях украинизации в 1920-х гг. Обработаны архивные материалы по организации обучения в русскоязычной среде Донецка и Харькова. Выяснено, что российские школы пытались работать в рамках украинизации по установленным требованиям и потребностями Наркомата просвещения УССР.
The features of the approach to teaching children to Russian schools in the territory of the USSR under ukrainianization 20 years of the twentieth century. Processed archival materials, to provide training in the Russian environment, Donetsk and Kharkov. Found that Russian schools have tried to work within the established Ukrainianization requirements and the needs of the People's Commissariat of Education of the Ukrainian SSR.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707457/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C._2013.pdf
- Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Features of the organization of a differentiated approach to the teaching of children in Russian schools of the Ukrainian SSR under conditions of Ukrainianization (20s of the 20th century) Historical and Pedagogical Almanac (1). pp. 83-86. ISSN 2307-4833