Запис Детальніше

Можливості маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України
 
Creator Гриценко, С.І.
 
Subject Наукові статті
 
Description Розглянуто сталий розвиток регіонів України з урахуванням конкурентних переваг раціонального використання ресурсів, концепції бажаного суспільного розвитку в його взаємодії з довкіллям. Конкурентоспроможним перевагам в сталому розвитку регіонів сприяють маркетинг і логістика. Маркетинг і логістика на рівні регіону передбачають: вивчення виниклогопопиту або формування його, і забезпечення просування товарного потоку споживачеві, оптимізуючи витрати на кожній ділянці руху товару. Виявлено вплив чинників макросередовища, які формують можливості і загрози, як для ринкових суб'єктів, так і для самих регіонів. Запропоновано графічну модель можливостей маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України.
Рассмотрено устойчивое развитие регионов Украины с учетом конкурентных преимуществ рационального использования ресурсов, концепции желательного общественного развития в его взаимодействии с окружающей средой. Конкурентоспособным преимуществам в устойчивом развитии регионов способствуют маркетинг и логистика. Маркетинг и логистика на уровне региона предусматривают: изучение возникшего спроса или формирование его, и обеспечение продвижения товарного потока потребителю, оптимизируя расходы на каждом участке движения товара. Выявлено влияние факторов макросреды, которые формируют возможности и угрозы, как для рыночных субъектов, так и для самих регионов. Предложена графическая модель возможностей маркетинга и логистики в устойчивом развитии регионов Украины.
This study considered sustainable development of Ukrainian regions in compliance with competitive advantages of rational resources use, the concept of desirable social development in its interaction with the environment. Competitive advantages within sustainable development of regions are promoted by marketing and logistics. Marketing and logistics at the region level provide the following points: research of the appeared demand or its formation, and promotional support of commodity flow to consumer by means of minimizing costs on each area of commodity promotion. The factors of macroenvironment that form opportunities and threats for both market actors and the regions themselves have been explored. Diagrammatic opportunities model of marketing and logistics within sustainable development of Ukrainian regions has been suggested.
 
Date 2017-08-23T17:10:39Z
2017-08-23T17:10:39Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Можливості маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2017. — № 1 (32). — С. 36–39. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123064
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України