Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста)
|
|
Creator |
Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В. |
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У статті викладено сутність екологічного маркетингу міста, процес формування. Представлено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Визначено стратегії екологічного маркетингу міста. Наведено концепцію екологічного маркетингу міста.
В статье изложена сущность экологического маркетинга города, процесс формирования. Представлен алгоритм экологического маркетинга на предприятии. Определены стратегии экологического маркетинга города. Приведена концепция экологического маркетинга города. This article deals with the essence of environmental marketing, the process of formation. The algorithm of environmental marketing in the enterprise. Define the strategies of environmental marketing. Presented the concept of environmental marketing. |
|
Date |
2017-08-29T13:02:45Z
2017-08-29T13:02:45Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста) / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 77–81. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123124 339.138:504+658.8 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|