Запис Детальніше

Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста)
 
Creator Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В.
 
Subject Маркетинг
 
Description У статті викладено сутність екологічного маркетингу міста, процес формування. Представлено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Визначено стратегії екологічного маркетингу міста. Наведено концепцію екологічного маркетингу міста.
В статье изложена сущность экологического маркетинга города, процесс формирования. Представлен алгоритм экологического маркетинга на предприятии. Определены стратегии экологического маркетинга города. Приведена концепция экологического маркетинга города.
This article deals with the essence of environmental marketing, the process of formation. The algorithm of environmental marketing in the enterprise. Define the strategies of environmental marketing. Presented the concept of environmental marketing.
 
Date 2017-08-29T13:02:45Z
2017-08-29T13:02:45Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста) / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 1 (47). — С. 77–81. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123124
339.138:504+658.8
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України