Запис Детальніше

До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації
 
Creator Резнікова, О.С.
 
Subject Маркетинг
 
Description У сучасному світі, який стрімко прямує шляхом глобалізації, здатність підприємства швидко адаптуватися до глобальної конкуренції стає найважливішою умовою його успішного і сталого розвитку. У статті визначається поняття „конкурентоспроможність” в умовах глобалізації та розглядаються ключові положення існуючих підходів до вивчення конкуренції та конкурентоспроможності.
В современном мире, стремительно двигающемся по пути глобализации, способность предприятия быстро адаптироваться к глобальной конкуренции становится важнейшим условием его успешного и стабильного развития. В статье определяется понятие „конкурентоспособность” в условиях глобализации и рассматриваются ключевые положения существующих подходов к изучению конкуренции и конкурентоспособности.
In the modern world which is rapidly on the path of globalization company’s ability to adapt to the global competitiveness is becoming the mo st important requirement for its successful and stable development. Term „competitiveness” under conditions of globalization is determined and key points of existing approaches towards competition and competitiveness studies are considered in the article.
 
Date 2017-09-01T15:47:07Z
2017-09-01T15:47:07Z
2013
 
Type Article
 
Identifier До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації / О.С. Резнікова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 123–128. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123303
[338.1:330.35]:316.32
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України