До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації
|
|
Creator |
Резнікова, О.С.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У сучасному світі, який стрімко прямує шляхом глобалізації, здатність підприємства швидко адаптуватися до глобальної конкуренції стає найважливішою умовою його успішного і сталого розвитку. У статті визначається поняття „конкурентоспроможність” в умовах глобалізації та розглядаються ключові положення існуючих підходів до вивчення конкуренції та конкурентоспроможності.
В современном мире, стремительно двигающемся по пути глобализации, способность предприятия быстро адаптироваться к глобальной конкуренции становится важнейшим условием его успешного и стабильного развития. В статье определяется понятие „конкурентоспособность” в условиях глобализации и рассматриваются ключевые положения существующих подходов к изучению конкуренции и конкурентоспособности. In the modern world which is rapidly on the path of globalization company’s ability to adapt to the global competitiveness is becoming the mo st important requirement for its successful and stable development. Term „competitiveness” under conditions of globalization is determined and key points of existing approaches towards competition and competitiveness studies are considered in the article. |
|
Date |
2017-09-01T15:47:07Z
2017-09-01T15:47:07Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації / О.С. Резнікова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 123–128. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123303 [338.1:330.35]:316.32 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|