Запис Детальніше

Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці
 
Creator Тараненко, І.В.
Таранець, Є.І.
 
Subject Менеджмент інновацій
 
Description Здійснено класифікацію визначень інноваційного маркетингу за узагальнюючими характеристиками. Уточнено складові інноваційного маркетингу. Встановлено, що інноваційний маркетинг невіддільно притаманний усім концепціям ведення бізнесу. Обґрунтувано роль інноваційного маркетингу як засобу активізації дифузії інновацій та підвищення інноваційної конкурентоспроможності на мікро та макрорівні в умовах глобалізації. Запропоновано заходи інноваційного маркетингу для впровадження на українських підприємствах.
Выполнена классификация определений инновационного маркетинга по обобщающим характеристикам. Уточнены составляющие инновационного маркетинга. Установлено, что инновационный маркетинг неотделимо присущ всем концепциям ведения бизнеса. Обоснована роль инновационного маркетинга как средства активизации диффузии инноваций и повышения инновационной конкурентоспособности на микро и макроуровне в условиях глобализации. Предложены мероприятия инновационного маркетинга для внедрения на украинских предприятиях.
The classification of innovation-based marketing definitions according to general characteristics is made.The components of innovation-based marketing are clarified. The authors found that the innovation-based marketing concepts are inseparably inherent to all kinds of business activity. The role of innovation-based marketing as a tool to intensify the diffusion of innovation and increasing of innovation competitiveness at the micro and macro level in terms of globalization is grounded. Measures of the innovation-based marketing for the implementation at the Ukrainian enterprises are proposed.
 
Date 2017-09-01T15:57:18Z
2017-09-01T15:57:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці / І.В. Тараненко, Є.І. Таранець // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 200–205. — Бібліогр.: 23 назв. — укр.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123316
658.05.008.12:339.92
 
Language uk
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України