Запис Детальніше

Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise
 
Creator Prischepa, N.P.
Putintsev, A.V.
 
Subject Marketing
 
Description The article deals with one of the most actual problem of management practice - the problem of marketing programs improvement and sales stimulation at the enterprise. The article is devoted to solving theoretical and practical issues of sales promotion at the enterprise. The management approaches to stimulate sales at the enterprise are determined. The organizational structures of sales promotion and sales stimulation methods used at the enterprise are considered. Recommendations concerning management approaches to stimulate sales at the enterprise are provided.
Статтю присвячено одній з найбільш актуальних проблем управлінської практики - проблемі удосконалення маркетингових програм і стимулювання збуту на підприємстві. Особливу увагу приділено вирішенню теоретичних і практичних питань стимулювання збуту на підприємстві. Визначені управлінські підходи до стимулювання збуту на підприємстві. Розглядаються організаційні структури стимулювання збуту та методи стимулювання збуту, що використовуються на підприємстві. Надаються рекомендації, що стосуються управлінських підходів до стимулювання збуту на підприємстві.
Статья посвящена одной из самых актуальных проблем практики управления - проблеме усовершенствования маркетинговых программ и стимулирования сбыта на предприятии. Особенное внимание уделено решению теоретических и практических проблем стимулирования сбыта на предприятии. Определены управленческие подходы к стимулированию сбыта на предприятии. Рассмотрены организационные структуры стимулирования сбыта и методы стимулирования сбыта, использующиеся на предприятии. Даны рекомендации по управленческим подходам к стимулированию сбыта на предприятии.
 
Date 2017-09-03T19:34:18Z
2017-09-03T19:34:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise / N.P. Prischepa, A.V. Putintsev // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 140–145. — Бібліогр.: 9 назв. — англ.
1817-3772
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123400
[658.8.011.1:334]-048.65
 
Language en
 
Relation Економічний вісник Донбасу
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України