Запис Детальніше

Робоча програма дисципліни «Стратегії розвитку науки» для студентів за напрямом підготовки 035 Філологія спеціалізація: 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) освітня програма: Переклад, 2017

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20012/
 
Title Робоча програма дисципліни «Стратегії розвитку науки» для студентів за напрямом підготовки 035 Філологія спеціалізація: 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) освітня програма: Переклад, 2017
 
Creator Вишницька, Юлія Василівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робоча навчальна програма дисципліни «Стратегії розвитку науки» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрами української літератури і компаративістики (автор - Луцюк М.В.) і світової літератури (співавтор - Вишницька Ю. В.) на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) відповідно до навчального плану денної форми навчання.
Робочу навчальну програму укладено згідно з вимогами кредитно-модульної системи організації навчання. Програма визначає обсяги знань, які повинні опанувати студенти відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу дисципліни «Стратегії розвитку науки», необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів.
Курс «Стратегії розвитку науки» покликаний формувати теоретичну базу студента-перекладача, тому метою його є формування цілісного уявлення про філологію як сучасну галузь гуманітарних наук, оволодіння студентами головним термінологічним апаратом, формування навичок філологічного аналізу художніх творів, вміння творчої та професійної інтерпретації художніх текстів.
Завданнями курсу є :
- формування картини виникнення і головних етапів розвитку філології;
- оволодіння відповідною загальнонауковою і спеціальнонауковою термінологією;
- отримання головних відомостей про сучасну філологію: її особливості, історію, методологію;
- отримання відомостей про склад філологічних наук і місце в сучасному суспільстві;
- знайомство з головними об’єктами сучасної філології;
– подати загальну панораму існуючих у вітчизняному та зарубіжному літературознавстві методів аналізу літературного тексту;
Міжпредметні зв’язки. Даний курс тісно пов’язаний з такими дисциплінами, як «Філософія», «Психологія», «Вступ до мовознавства», «Вступ до літературознавства», «Теорія літератури», «Основи віршування», «Філологічний аналіз тексту», «Риторика», «Мовно-літературна майстерність».
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати :
- загальні відомості про сучасну філологію;
- головні етапи розвитку філології;
- об’єкти сучасної філології;
- її методологічні особливості;
- склад філологічних наук і дисциплін;
- місце філологічних наук в сучасному суспільстві.
вміти :
- пов’язувати теоретичні відомості про філологію з практичним аналізом мовно-літературних фактів;
- застосовувати отримані знання у вивченні різних явищ літературного процесу і окремого твору;
- активно і ефективно користуватися науковою філологічною літературою.
володіти компетенціями :
а) загальнокультурні компетенції:
- володіння культурою мислення, здатністю до сприйняття, аналізу, узагальнення інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення);
- усвідомлення соціальної значимості своєї професії, висока мотивація до професійної діяльності.
б) професійні компетенції:
- здатність демонструвати знання головних положень і концепцій в області теорії і історії мови і літератури, теорії комунікації, філологічного аналізу і інтерпретації тексту;
- уявлення про історію, сучасний стан і перспективи розвитку філології.
Дана програма розрахована на викладання курсу в другому семестрі першого року навчання бакалаврів напряму «Українська мова і література».
Кількість годин, відведених навчальним планом на вивчення дисципліни, становить 120 год., із них 28 год. – лекції, 28 год. – семінарські заняття, 56 год. – самостійна робота, 8 – модульний контроль.
Вивчення студентами навчальної дисципліни «Сучасні стратегії розвитку філології» завершується складанням заліку.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20012/1/Vyshnytska_RNP_strategii_2017.pdf
Вишницька, Юлія Василівна (2017) Робоча програма дисципліни «Стратегії розвитку науки» для студентів за напрямом підготовки 035 Філологія спеціалізація: 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) освітня програма: Переклад, 2017 [Навчально-методичні матеріали]