Запис Детальніше

O tożsamości gracza. Możliwości i ograniczenia w kreowaniu jaźni oraz budowaniu relacji społecznych (About Player’s Identity. Opportunities and Limits in the Self (Consciousness) Creation and in Establishment of Social Relationships) (Про ідентичність гравця. Можливості та обмеження у творенні самості та налагодження соціальних відносин)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/5980/
 
Title O tożsamości gracza. Możliwości i ograniczenia
w kreowaniu jaźni oraz budowaniu relacji społecznych
(About Player’s Identity. Opportunities and Limits in the Self (Consciousness) Creation and in Establishment of Social Relationships)
(Про ідентичність гравця. Можливості та обмеження у творенні самості та налагодження соціальних відносин)
 
Creator Sujkowska-Sobisz, K. (К. Суйковськая-Собиш)
 
Subject Культурологія
 
Description The author of the presented study takes into consideration the newly established social group whose members are gathered around new technologies. It means that the community of computer games players is investigated. She points out that all studied players share common determinants of identity, concerning mainly such factors as: the targets of players activities, shared values by them, the hierarchical intra-group structure, and their compliance with group rules,
including inner duties. Analysis of players’ nicks conducted by the author leads to the conclusion that the discussed community is based not only on technology, but also on its products, i.e. the specified types of computer games.
(У статті зосереджено увагу на соціальній групі комп’ютерних гравців, яка нещодавно постала і концентрується довкола нових технологій. Зокрема, звернено увагу на те, що можна визначити спільні для
всіх гравців риси ідентичності на основі окреслення цілей гравців, цінностей, які вони визнають, ієрархічну структуру групи, а також повагу до прав та обов’язків групи. Дослідження ніків привели авторку до
висновку, що спільнота витворюється не довкола технологій, а довкола її витворів, тобто конкретних
типів ігор.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/5980/1/41.pdf
Sujkowska-Sobisz, K. (К. Суйковськая-Собиш) (2017) O tożsamości gracza. Możliwości i ograniczenia w kreowaniu jaźni oraz budowaniu relacji społecznych (About Player’s Identity. Opportunities and Limits in the Self (Consciousness) Creation and in Establishment of Social Relationships) (Про ідентичність гравця. Можливості та обмеження у творенні самості та налагодження соціальних відносин). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія» (Вип.18). pp. 191-195.