Запис Детальніше

СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ
 
Creator Ілащук, Тетяна Олександрівна
Мікулець, Людмила Вікторівна
 
Subject симуляційне навчання
пропедевтика внутрішніх хвороб
студенти
simulation training
propaedeutic internal diseases
students
 
Description Мета роботи – оцінити ефективність проведення навчальних симуляційних тренінгів на практичних заняттях із дисципліни “Пропедевтика внутрішніх хвороб” у студентів ІІІ курсу зі спеціальності “Лікувальна справа” у підвищенні якості освітнього процесу.
Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності.The aim of the study – to evaluate the effectiveness of conducting stimulation training courses during practical classes of subject
“Propaedeutic of Internal Diseases” with 3rd year students of the “Medicine” specialty, to improve the quality of the educational process. Practical skills improvement on the simulator enables students to learn with the help of better methods, including the
possibility of repetition and working to automatism. There are increasing opportunities when teacher is able to control certain skills, and complement its complications elements, combined with pathology normal (e.g. normal – on the cardiovascular system and pathology on the part of the respiratory system) and to combine different pathologies of these systems. Simulation training complements the training of students to real clinical practice. In addition, it provides control of the teacher for quality performance of each student practical skills and also contributes to the each student’s professional competence.
Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб
 
Date 2017-09-05T07:45:34Z
2017-09-05T07:45:34Z
2017
 
Type Article
 
Identifier УДК 378.147:616.1/.4-07
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12711
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Медична освіта. - 2017. - № 2. – С. 9-11.