Запис Детальніше

Навчальна програма "Музичне мистецтво" (8 клас): комплект навчальних програм для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704292/
http://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2013/02/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_8_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
 
Title Навчальна програма "Музичне мистецтво" (8 клас): комплект навчальних програм для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Учебная программа "Музыкальное искусство" (8 класс): комплект учебных программ для 5-9 классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи
Educational program "Мusical art" (Grade 8): set of training programs for preparation 5-9 grader special general education for children with severe speech disorders
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У навчальній програмі «Музичне мистецтво», узгодженій із вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням психофізичних особливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення, представлено тематичну реалізацію навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє паралельному забезпеченню музичного і мовленнєвого розвитку учнів, подано перелік орієнтовних показників сформованості галузевої компетентності школярів на кінець навчального року.
Програма адресована вчителям 8-их класів спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, загальноосвітніх навчальних закладів за умов інклюзивного та інтегрованого навчання і спрямована на реалізацію вимог, передбачених освітньою галуззю «Естетична культура».
В учебной программе “Музыкальное искусство”, согласованной с требованиями Государственного стандарта базового и полного среднего образования, с учетом психофизических особенностей детей с тяжелыми нарушениями речи, представлено тематическую реализацию учебно-воспитательной и коррекционно-развивающей работы, способствующей параллельному обеспечению музыкального и речевого развития учащихся, подано перечень ориентировочных показателей сформированности отраслевой компетентности школьников к концу учебного года. Программа адресована учителям 8-ых классов специальных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи, общеобразовательных учебных заведений при условии инклюзивного, интегрированного обучения и направлена ​​на реализацию требований, предусмотренных образовательной отраслью “Эстетическая культура”.
In the study program "Мusical art", coordinated with requirements of the State Standard of basic and secondary education, taking into account psychophysical particularities of children with severe speech disorders, presented a thematic implementation of educational and correctional-developing work that contributes ensure parallel musical and language development pupils are given a list of benchmarks formation of sectoral competence of pupils at the end of the school year.
The program addressed to teachers of 8 grade special schools for children with severe speech disorders, in general secondary schools at the conditions of inclusive and integrated education and is aimed at implementing the requirements envisaged education sector "Aesthetic Culture".
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704292/1/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_8_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (2016) Educational program "Мusical art" (Grade 8): set of training programs for preparation 5-9 grader special general education for children with severe speech disorders [Teaching Resource]