Запис Детальніше

Практична реалізація художньо-мовленнєвої діяльності шляхом створення підручника з образотворчого мистецтва для дітей із тяжкими порушеннями мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706604/
http://nangu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/01/%D0%97%D0%B1.-%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA.-%D1%81%D1%82.-%D0%9D%D0%90%D0%9D%D0%93%D0%A3-2015.pdf
 
Title Практична реалізація художньо-мовленнєвої діяльності шляхом створення підручника з образотворчого мистецтва для дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Feasibility art-speech activity by creating fine art textbooks for children with severe speech disorders
Практическая реализация художественно-речевой деятельности путем создания учебников по изобразительному искусству для детей с тяжелыми нарушениями речи
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description В статті розкрита сутність художньо-мовленнєвої діяльності та актуальність її використання у навчально-виховній і корекційно-розвивальній роботі з учнями із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), зазначені основні компоненти художньо-мовленнєвої діяльності та засоби її використання в авторському підручнику з образотворчого мистецтва для учнів першого класу з ТПМ.
In the article the concept of art-speech activity and the relevance of its use in educational and correctional-developing work with students with severe speech disorders (SSD); shows the main components of artistic and verbal activity and the means to use the author’s tutorial on the fine arts for first-graders with SSD.
В статье раскрыто понятие художественно-речевой деятельности и актуальность ее использования в учебно-воспитательной и коррекционно-развивающей работе с учащимися, имеющими тяжелые нарушения речи (ТНР); указаны основные компоненты художественно-речевой деятельности и средства ее использования в авторском учебнике по изобразительному искусству для первоклассников с ТНР.
 
Publisher ХОГОКЗ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706604/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2_2015_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (2015) Feasibility art-speech activity by creating fine art textbooks for children with severe speech disorders Актуальні питання освіти і науки [матер. ІІ Міжн. наук.-практ. конф.] (10−11 лист. 2015 р., м. Харків). pp. 193-198.