Запис Детальніше

Навчальні програми «Мистецтво» для загальноосвітніх спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (8−10 класи)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706723/
 
Title Навчальні програми «Мистецтво» для загальноосвітніх спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (8−10 класи)
Training programs "Art" for secondary special schools for children with severe speech disorders (8-10 grades)
Учебные программы "Искусство" для общеобразовательных специальных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи (8-10 классы)
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У навчальних програмах «Мистецтво», узгоджених із вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням психофізичних особливостей дітей із тяжкими порушеннями мовлення, представлено тематичну реалізацію навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє паралельному забезпеченню мистецького і
мовленнєвого розвитку учнів, подано перелік орієнтовних показників сформованості галузевої компетентності школярів на кінець навчального року. Програми адресовані вчителям 8−10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, загальноосвітніх
навчальних закладів за умов інклюзивного та інтегрованого навчання і спрямовані на реалізацію вимог, передбачених освітньою галуззю «Естетична культура».
В учебных программах «Искусство», согласованных с требованиями Государственного стандарта базового и полного среднего образования, с учетом психофизических особенностей детей с тяжелыми нарушениями речи, представлено тематическую реализацию учебно-воспитательной и коррекционно-развивающей работы, которая способствует параллельному обеспечению художественного и речевого развития учащихся, представлено перечень ориентировочных показателей сформированности отраслевой компетентности школьников на конец учебного года. Программы адресованы учителям 8-10 классов специальных общеобразовательных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи, общеобразовательных учебных заведений для детей с тяжелыми нарушениями речи, общеобразовательных учебных заведений в условиях инклюзивного и интегрированного обучения и направлены на реализацию требований, предусмотренных образовательной отраслью «Эстетическая культура».
In the training programs of "Art" consistent with the requirements of the standard basic and secondary education, taking into account the mental and physical characteristics of children with severe speech disorders, presented a thematic implementation of educational and correctional and developmental work that contributes to the parallel provision of art and language development of pupils , lists the benchmarks formation of sectoral competence of pupils at the end of the school year. Programs addressed to teachers of 8-10 grades special secondary schools for children with severe speech disorders, secondary education under conditions of inclusive and integrated education and is aimed at implementing the requirements provided for educational sector "Esthetic Culture".
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706723/1/%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_8_10_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (2016) Training programs "Art" for secondary special schools for children with severe speech disorders (8-10 grades) [Teaching Resource]