Запис Детальніше

Стан використання мультимедійних технологій вихователями вітчизняних дошкільних навчальних закладів у роботі з інклюзивною групою

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707837/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1523
 
Title Стан використання мультимедійних технологій вихователями вітчизняних дошкільних навчальних закладів у роботі з інклюзивною групою
State of using myltimedia techology by ukrainian pre-shohool educators in work with inclusive group
 
Creator Носенко, Ю.Г.
Матюх, Ж. В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті представлено результати опитування вихователів вітчизняних дошкільних навчальних закладів на предмет їх відношення, практичного досвіду та обізнаності щодо можливостей використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми, зокрема з інклюзивною групою. До анкетування було залучено 453 респонденти з семи регіонів України. Визначено ступінь обізнаності вихователів щодо сутності основних понять, ступінь впровадження інклюзивної освіти та «інклюзивний клімат» в закладах, де працюють респонденти, їх готовність і бажання до провадження інклюзивної освіти, відношення до використання мультимедійних технологій в роботі з дітьми і наявність відповідного досвіду, забезпеченість ДНЗ комп’ютерною технікою та її доступність для вихователів.
The article presents the results of a survey of Ukrainian pre-school educators on their attitude, experience and awareness of the possibilities of using multimedia technology in work with children, especially with an inclusive group. 453 respondents from seven regions of Ukraine were involved in the survey. The degree of pre-school educators’ awareness about the nature of the basic concepts, the degree of implementation of inclusive education and "inclusive climate" in institutions, where respondents work, their willingness and desire to introduce inclusive education, attitude towards the use of multimedia technologies in the work with children and relevant experience, the availability of computer equipment and its accessibility for preschool educators were revealed. A promising direction for further research was determined the development of a methodic of formation of information and communication competence of preschool educators in the aspect of the use of multimedia technologies in work with an inclusive group.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707837/1/ITZN_2017_57_1_3.pdf
- Носенко, Ю.Г. and Матюх, Ж. В. (2017) State of using myltimedia techology by ukrainian pre-shohool educators in work with inclusive group Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (57). pp. 1-11. ISSN 2076-8184