Запис Детальніше

Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25251/
 
Title Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв
 
Creator Корінна, Л. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Статтю присвячено проблемам особистісного самовизначення, професійної орієнтації ліцеїстів у
освітньому просторі ліцею-інтернату для обдарованих дітей. Акцентовано увагу на особливостях
профільного навчання – першого важливого етапу професійного самовизначення та виховання
особистості, здатної до самореалізації, навчання впродовж життя. Визначено основні завдання
створення профорієнтаційного простору навчального закладу. При цьому автором статті зазначено,
що простір профільного самовизначення – це сукупність структурних підрозділів ліцею-інтернату, що
мають загальні цілі, ресурси для їх досягнення та єдиний центр управління. Запропоновано опис
педагогічного досвіду забезпечення реалізації творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного
процесу. Подано структуру освітньої системи ліцею-інтернату.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25251/1/31.pdf
Корінна, Л. В. (2017) Формування та цілеспрямований розвиток обдарованої особистості: аспекти професійного самовизначенняв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 161-170. ISSN 2076-6173