Запис Детальніше

Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25263/
 
Title Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку
 
Creator Музика, О. Я.
Король, А. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до
сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми
мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя
образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в
філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено
саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано
значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого
рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному
вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25263/1/38.pdf
Музика, О. Я. and Король, А. М. (2017) Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 203-207. ISSN 2076-6173