Запис Детальніше

Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25265/
 
Title Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи
 
Creator Павленко, В. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті обґрунтовано необхідність подолання репродуктивного стилю навчання та переходу до такої
освітньої системи, яка б повною мірою могла забезпечити пізнавальну активність і самостійність
мислення учнів. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Визначено
завдання відкритого типу одним із засобів розвитку креативності сучасного учня. Здійснено аналіз
поняття «відкриті завдання». Запропоновано характеристики основних параметрів та вимоги до
відкритих завдань, серед яких автор виділяє: наявність смислового контексту, проблемність,
невизначеність, доступність, зв’язок із конкретним навчальним предметом, інтеграція. Проаналізовано
особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного,
розвинені естетичні почуття та ін. Зазначено, що розвиток креативності залежить від віку та рівня
розумового розвитку учнів і самих учителів.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25265/1/40.pdf
Павленко, В. В. (2017) Використання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2(88)). pp. 213-218. ISSN 2076-6173