Formation of psychophysiological mechanisms of listening to professionally oriented text
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20096/
|
|
Title |
Formation of psychophysiological mechanisms of listening to professionally oriented text
Формування психофізіологічних механізмів аудіювання профорієнтованого тексту Формирование психофизиологических механизмов аудирования профессионально ориентированного текста |
|
Creator |
Шкарбан, Інна Володимирівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
The psychological and pedagogical determinants of successful development of listening skills of students of non-English higher educational institutions are determined: the level of development of mechanisms of listening and internal speech; identifying and overcoming the difficulties of listening, related to psychological and pedagogical peculiarities of the process of audio perception of foreign language; the correlation of level of proficiency in foreign language, the professional development of the individual, the speech competence in listening and the listening skills in the formation of foreign professional competence of future specialists.
Визначено психолого-педагогічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання студентів немовних ВНЗ: розвиненість механізмів аудіювання та внутрішнього мовлення; виявлення та подолання труднощів розвитку навичок аудіювання, пов’язаних із психолого-педагогічними особливостями процесу сприймання на слух іноземної мови; співвіднесення етапу оволодіння іноземною мовою, професійного розвитку особистості, мовленнєвої компетенції в аудіюванні та оволодіння навичками аудіювання у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців. Определены психолого-педагогические детерминанты успешного развития навыков аудирования студентов неязыковых вузов: развитость механизмов аудирования и внутренней речи; выявление и преодоление трудностей развития навыков аудирования, связанных с психолого-педагогическими особенностями процесса восприятия на слух иностранного языка; соотнесения этапа овладения иностранным языком, профессионального развития личности, речевой компетенции в аудировании и овладения навыками аудирования в формировании иноязычной профессиональной компетентности будущих специалистов. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20096/1/I_Shkarban_FSNAMVNZ_V.pdf
Шкарбан, Інна Володимирівна (2017) Формування психофізіологічних механізмів аудіювання профорієнтованого тексту Формування середовища навчання англійської мови у вищих навчальних закладах. с. 44-52. |
|