Запис Детальніше

Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25305/
 
Title Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів
 
Creator Ващенко, С. В.
Рибак, Т. М.
Свисюк, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25305/1/10.pdf
Ващенко, С. В. and Рибак, Т. М. and Свисюк, О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 45-50. ISSN 2076-6173