Запис Детальніше

Information technology of 3D object’s rendering

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Information technology of 3D object’s rendering
Информационная технология рендеринга 3D объектов
Інформаційна технологія рендерингу 3D об’єктів
 
Creator Моргун, К.О.
 
Subject
The paper considers the information technology of creating three-dimensional objects using computer graphics. Information technology is considered as a coherent process of creating a 3D model, determining the geometry of a 3D model, lighting and preservin
004.94: 519.813.7

трассировка сцены; освещение сцены; оптимизация расчета; сохранение файла; моделирование сцены
004.94: 519.813.7

трасування сцени; освітлення сцени; оптимізація розрахунку; збереження файлу; моделювання сцени

 
Description The paper considers the information technology of creating three-dimensional objects using computer graphics. Information technology is considered as a coherent process of creating a 3D model, determining the geometry of a 3D model, lighting and preserving an output image. In the paper methods of calculating the point of intersection of the camera ray of the element of the surface of the object when traversing the beam, determining the point of illumination, approaches to optimization of calculations based on the division of the scene, during visualisation, into sections that corresponds of independent flows of calculations. Modelling results presented using known software.
В статье рассматривается информационная технология создания трехмерных геометрических фигур средствами компьютерной графики. Информационная технология рассматривается как последовательный процесс создания графической трехмерной модели, определение геометрии этой модели, освещения виртуальной сцены и сохранения исходного изображения в соответствующих форматах, содержащих информацию о геометрии, а также о параметрах трехмерной сцены (освещенность, текстурные координаты, координаты расположения камер и источников света). В статье приводятся методы расчета точки пересечения луча элемента поверхности объекта при обходе луча, определение освещения точки, подходы к оптимизации вычислений основаны на разбиении сцены во время визуализации (рендеринга) на участки, соответствующие отдельным потокам расчетов. Предлагаются результаты моделирования и рендеринга с использованием известных программных средств.
У статті розглядається інформаційна технологія створення тривимірних геометричних фігур засобами комп’ютерної графіки. Інформаційна технологія розглядається як послідовний процес створення графічної тривимірної моделі, визначення геометрії цієї моделі, освітлення віртуальної сцени та збереження вихідного зображення у відповідних форматах, що містять інформацію про геометрію, а також про параметри тривимірної сцени (освітленість, текстурні координати,координати розташування камер та джерел світла). В статті приводяться методи розрахунку точки перетину променю елемента поверхні об’єкта при обході променю, визначення освітлення точки, підходи до оптимізації обчислень основані на розбитті сцени під час візуалізації (рендерингу) на ділянки, що відповідають окремим потоком розрахунків. Пропонуються результати моделювання та рендерингу з використанням відомих програмних засобів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-09-13
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/11837
10.18372/2310-5461.35.11837
 
Source Наукоємні технології; Том 35, № 3 (2017); 189-196
Science-based technologies; Том 35, № 3 (2017); 189-196
Наукоемкие технологии; Том 35, № 3 (2017); 189-196
 
Language uk