Запис Детальніше

Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної підготовки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20112/
 
Title Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної підготовки
Междисциплинарность как приоритетный вектор профессиональной подготовки
Interdisciplinarity as a priority vector of professional training
 
Creator Дячок, Надія Валентинівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто взаємозв"язок міждисциплінарного дослідження та професійної педагогіки. Виокремлено основні складові професійної підготовки: загальна педагогіка, загальна і педагогічна психологія, інженерна психологія, психологія праці, фізіологія праці, акмеологія. Представлено зв"язок між дисциплінарним дослідженням і професійною педагогікою, який проявляється в інтеграції мережевого міждисциплінарного навчально-методичного комплексу в умовах євроінтеграції. Описано інтеграційний процес як прояв міждисциплінарності у професійній педагогіці.
В статье рассмотрены взаимосвязи междисциплинарного исследования и профессиональной педагогики. Выделены основные составляющие профессиональной подготовки: общая педагогика, общая и педагогическая психология, инженерная психология, психология труда, физиология труда, акмеология. Представлены н" связь между дисциплинарным исследованием и профессиональной педагогикой, который проявляется в интеграции сетевого междисциплинарного учебно-методического комплекса в условиях евроинтеграции. Описаны интеграционный процесс как проявление междисциплинарности в профессиональной педагогике.
The article deals with the interdependence of interdisciplinary research and professional pedagogy, the main components of vocational training: general pedagogy, general and pedagogical psychology, engineering psychology, psychology of work, physiology of labor, acmeology, are presented. The relationship between disciplinary research and professional pedagogy that manifests itself is presented. in the integration of a network interdisciplinary teaching and learning complex in the context of European integration. The integration process is described as a manifestation of interdisciplinarity in professional pedagogy.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20112/1/N_Diachok_POTP_27_PI.pdf
Дячок, Надія Валентинівна (2017) Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної підготовки Педагогічна освіта: теорія і практика. с. 91-94. ISSN 2311-2409