Запис Детальніше

Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20113/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/issue/view/3#.WbjmHnRgHIV
 
Title Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення
якісної післядипломної освіти вчителів
LMS MOODLE TOOLS INVENTORY IMPLEMENTATION TO ASSURE QUALITY IN-SERVICE TEACHER TRAINING
 
Creator Воротникова, Ірина Павлівна
 
Subject Erih Plus
 
Description В статті висвітлено можливості використання інструментів Moodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів. Доведено, що взаємодія, обмін досвідом і залучення вчителів до оцінювання за допомогою інструментів Moodle реалізує андрагогічні принципи післядипломної освіти. Інструменти Moodle (форум, опитування, завдання, тест) забезпечують результативність дистанційного навчання вчителів, задовольняють їх потреби, забезпечують професійний розвиток. Доведено що за умови залученням вчителів до обговорення, взаємооцінювання, рефлексії та використання інтерактивних та проектних технологій підвищується якість післядипломної освіти. Наведено приклади побудови дистанційних модулів із формування ІКТ компетентності з різним набором інструментів Moodle.Узагальнено результати експерименту з дистанційного навчання 300 вчителів з використанням різних засобів Moodle(лекція, завдання, форум, опитування, анкетування, тест). Проаналізовано результативність запровадження дистанційних модулів, які мають різну структуру та види завдань. Доведено, що лекція в дистанційному форматі має бути з тестами на розуміння її змісту, а завдання мають бути трьох видів: на розуміння, використання і створення нових знань. Анкетування вчителів щодо задоволеності підвищення кваліфікації за дистанційною формою та можливості використання дистанційних технологій навчання в школі підтвердило гіпотезу про можливості забезпечення якісної освіти за допомогою засобів Moodle. Завдання першого та другого рівня (знання, розуміння) треба представляти у вигляді завдань з автоматизованою системою оцінювання (тести) для контролю або навчання. Вчителі мають виконувати ці завдання після опанування матеріалу лекції, в разі необхідності повертатися до навчального матеріалу та проходити тести декілька разів. Завдання третього рівня (використання) перевіряються взаємним оцінюванням робіт самими слухачами. Для ефективної комунікації та організації співпраці слухачів курсу в кожному дистанційному модулі є потреба включати завдання на можливість передивлятись та оцінювати приклади тьютора, роботи інших вчителів.
The article outlines the possibilities of using Moodle tools to provide high-quality postgraduate education for teachers. It proves that interaction, exchange of experience and involvement of teachers in the assessment with the help of Moodle tools implements andragogical principles of postgraduate education. Moodle tools (forum, poll, task, test) provide the effectiveness of distance learning of teachers, meet their needs, provide professional development. It is justified that the quality of postgraduate education is improved due to teachers’ involvement in discussion, mutual evaluation, reflection and the use of interactive and project technologies. It is given examples of remote modules design in ICT competence development with different set of Moodle tools. The results of the experiment on distance learning of 300 teachers using various tools of Moodle (lecture, task, forum, questioning, questionnaire, test) are presented. The efficiency of implementation of remote modules with different structure and types of tasks is analyzed. It is proved that the lecture in the distance format should be with tests to understand its content, and the tasks should be of three types: to understand, use and develop new knowledge.
Teachers' questionnaire concerning satisfaction of distant to training and possibility of using distance technologies of studying at school proved the hypothesis of the possibilities of procuring qualified education with the help of Moodle instruments. The task of the first and the second levels (knowledge, comprehension) must be introduced by exercises with automatic system of evaluation (tests) for control or education. Teachers must do these exercises after acquirement of lection materials, turn to teaching materials and pass the tests several times, if needed. The task of the third level (usage) are checked by mutual evaluation of the work by the listeners themselves. For effective communication and organized cooperation of course attendances in every distance Moodle there is a needed to include tasks concerning opportunity to review and evaluate the examples of tutor and the work of other teachers.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017-09
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20113/1/97-220-1-PB.pdf
Воротникова, Ірина Павлівна (2017) Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету (3). с. 310-319. ISSN 2414-0325