Запис Детальніше

До проблеми виявлення рівня готовності старших дошкільників із ДЦП до засвоєння навичок письма

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707211/
 
Title До проблеми виявлення рівня готовності старших дошкільників із ДЦП до засвоєння навичок письма
The problem of identifying the level of readiness of the senior preschool children with cerebral palsy to master writing skills
 
Creator Коваль, Людмила Вікторівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Стаття присвячена проблемі вивчення підготовки дітей дошкільного віку з ДЦП до опанування навичок письма. Запропоновано основні положення діагностичної методики
щодо виявлення готовності до засвоєння письма дітей старшого дошкільного віку з церебральним ураженням. Зазначено механізми порушення, що постають на заваді опанування письма дошкільниками із ДЦП, виявлені у процесі застосування згаданої методики.
The article is devoted to the problem of studying the preparation of children of preschool age with cerebral palsy to mastering writing skills. The main provisions of the diagnostic technique are proposed regarding the readiness to learn the letter of children of senior preschool age with cerebral lesion. The mechanisms of violations that prevent the mastering of letters by preschoolers with cerebral palsy are revealed in the process of application of the mentioned methodology.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707211/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%20%D0%9B.%D0%92.%20%D0%94%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%96%D0%B7%20%D0%94%D0%A6%D0%9F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B2%D0%BE%D1%94%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%BA%20%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B0.pdf
- Коваль, Людмила Вікторівна (orcid.org/0000-0002-3342-8922 <http://orcid.org/0000-0002-3342-8922>) (2015) The problem of identifying the level of readiness of the senior preschool children with cerebral palsy to master writing skills Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (10). pp. 93-97. ISSN 2313-4011