Запис Детальніше

Середня загальноосвітня школа з поглибленим теоретичним і практичним вивченням окремих навчальних предметів як складова системи народної освіти в УРСР (1966-1880 рр.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707597/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Середня загальноосвітня школа з поглибленим теоретичним і практичним вивченням окремих навчальних предметів як складова системи народної освіти в УРСР (1966-1880 рр.)
Средняя общеобразовательная школа с углубленным теоретическим и практическим изучением отдельных учебных предметов как составляющая системы народного образования в РСФСР (1966-1880 гг.)
The secondary general school with in-depth theoretical and practical study of individual subjects as a component of the system of public education in the RSFSR (1966-1880).
 
Creator Антонець, Наталія Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
93/94 History
 
Description У тезах показино розвиток середньої загальноосвітньої школи з поглибленим теоретичним і практичним вивченням окремих навчальних предметів як складової системи народної освіти в УРСР (1966-1880 рр.).
In theses development of high general school is presented with the deep theoretical and practical study of separate educational objects as a component system of folk education in UKRAINE (1966-1880).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707597/1/%D0%9D.%D0%91.%20%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C._Anotovani%2015-37-39.pdf
- Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>) (2015) The secondary general school with in-depth theoretical and practical study of individual subjects as a component of the system of public education in the RSFSR (1966-1880). In: Annotated results of the research work of the Institute of Pedagogy for 2015 Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 37-39. ISBN 978-966-644-398-5