Запис Детальніше

Використання соціальних мереж в контексті професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707826/
http://lib.iitta.gov.ua/707095/
 
Title Використання соціальних мереж в контексті професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін
The use of social networks in the context of the professional development of presidents of natural and mathematical disciplines
 
Creator Юнчик, В.Л.
Гриб'юк, О.О.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description У дослідженні демонструються можливості використання соціальних мереж вчителями природничо-математичних дисциплін в контексті їх професійного розвитку. Здійснюється добір соціальних інструментів, рекомендованих для використання в навчально-виховному процесі. Обґрунтовуються активні форми навчання курсу «Математичні основи інформатики», в тому числі з використанням соціальних мереж.
The research demonstrates the possibilities of using social networks by teachers of natural and mathematical disciplines in the context of their professional development. The selection of social tools recommended for use in the educational process is being carried out. The active forms of studying the course "Mathematical Foundations of Informatics", including using social networks, are substantiated.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707826/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%8C%202016-Yunchyk.pdf
- Юнчик, В.Л. and Гриб'юк, О.О. (2016) The use of social networks in the context of the professional development of presidents of natural and mathematical disciplines Збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2016», 1 (4). pp. 56-61.