Activation of citizenship activities of students
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20114/
|
|
Title |
Activation of citizenship activities of students
Активізація пізнавальної діяльності студентів Активизация познавательной деятельности студентов |
|
Creator |
Білецька, Вікторія Вікторівна
Ясько, Лілія Володимирівна |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
The problem of the use of active methods of teaching periodically arises in the theory and practice of education, firstly, in connection with the intensification of the learning process, and secondly, in connection with the problem of activating cognitive activity of students. The reform of higher education, the transition to a multilevel system of vocational training require the identification and use of the potential of active teaching methods for solving the problems of improving the professional training of students, the identification of psychological and pedagogical conditions, in which the use of active teaching methods contributes, on the one hand, the effectiveness of vocational training, increase it quality, on the other - the development of the subject position of a future specialist.
Проблема використання активних методів навчання періодично виникає в теорії і практиці освіти, по-перше, у зв'язку з інтенсифікацією процесу навчання, по-друге, у зв'язку з проблемою активізації пізнавальної діяльності студентів. Реформування вищої школи, перехід на багаторівневу систему професійної підготовки вимагають виявлення і використання потенціалу активних методів навчання для вирішення завдань вдосконалення професійної підготовки студентів, виявлення психолого-педагогічних умов, при яких застосування активних методів навчання сприяє, з одного боку, результативності професійного навчання, підвищенню його якості, з іншого – розвитку суб'єктної позиції майбутнього фахівця. Проблема использования активных методов обучения периодически возникает в теории и практике образования, во-первых, в связи с интенсификацией процесса обучения, во-вторых, в связи с проблемой активизации познавательной деятельности студентов. Реформирование высшей школы, переход на многоуровневую систему профессиональной подготовки требуют выявления и использования потенциала активных методов обучения для решения задач совершенствования профессиональной подготовки студентов, выявление психолого-педагогических условий, при которых применение активных методов обучения способствует, с одной стороны, результативности профессионального обучения, повышению его качества, с другой - развития субъектной позиции будущего специалиста. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Date |
2017-06
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20114/1/v_biletska_l_yasko_FVVCSO_FZFVS.pdf
Білецька, Вікторія Вікторівна та Ясько, Лілія Володимирівна (2017) Активізація пізнавальної діяльності студентів Матеріали ХІІ Міжнародної науково-методичної конференції 16 червня 2017 р.. с. 13-14. |
|