Запис Детальніше

Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Образотворче мистецтво. 6-7 класи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706028/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-sluxu.html
 
Title Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Образотворче мистецтво. 6-7 класи
Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Art. 6-7 classes
 
Creator Литвинова, В.В.
Родименко, І.М.
Базилевська, О.О.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Програма з образотворчого мистецтва для 6-7 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей розроблена відповідно до Державного стандарту середньої освіти, ґрунтується на положеннях Концепції загальної середньої освіти та програмі масової загальноосвітньої школи з урахуванням психофізичних можливостей глухих учнів, що забезпечить реалізацію корекційно-виховних завдань особистісного розвитку глухих учнів, плідно розвиватиме пізнавальну та емоційно-чуттєву сфери, збагачуватиме, поглиблюватиме й систематизуватиме знання, формуватиме художні здібності, естетичні потребами та інтереси. Впливаючи на внутрішній світ школяра, мистецтво залучає його до людських емоцій, виховує здатність орієнтуватися в навколишньому житті, пробуджує сприйнятливість до прекрасного, стимулює розвиток образного мислення, асоціативної пам’яті, елементів творчої уяви. Стаючи зв’язкою для ідей та почуттів, воно олюднює інші сфери пізнання, збагачує духовне життя. Образотворча діяльність для дітей з порушенням слуху не тільки одне з найважливіших, але й найбільш доступних засобів естетичного виховання.
Программа по изобразительному искусству для 6-7 классов специальных общеобразовательных учебных заведений для глухих детей разработана в соответствии с Государственным стандартом среднего образования, основывается на положениях Концепции общего среднего образования и программе массовой общеобразовательной школы с учетом психофизических возможностей глухих учащихся, обеспечит реализацию коррекционно-воспитательных задач личностного развития глухих учеников, плодотворно развивать познавательную и эмоционально-чувственную сферу, обогащать, углублять и систематизировать знания, формировать художественные способности, эстетические потребности и интересы. Влияя на внутренний мир школьника, искусство привлекает его к человеческим эмоциям, воспитывает способность ориентироваться в окружающей жизни, пробуждает восприимчивость к прекрасному, стимулирует развитие образного мышления, ассоциативной памяти, элементов творческого воображения. Становясь связкой для идей и чувств, оно очеловечивает другие сферы познания, обогащает духовную жизнь. Изобразительная деятельность для детей с нарушением слуха не только один из важнейших, но и наиболее доступных средств эстетического воспитания.
The program of visual arts for grades 6-7 special secondary schools for deaf children developed according to the State standard of secondary education, based on the provisions of the Concept of secondary education and secondary school media program taking into account the mental and physical capabilities of deaf students that will ensure the implementation of correctional and educational objectives personal development of deaf students successfully develop cognitive, emotional and sensory areas zbahachuvatyme, and systematyzuvatyme deepen knowledge form the artistic ability and aesthetic needs and interests. Acting on the inner world of the student, the art involves human emotions to it, has the ability to navigate the surrounding life awakens sensitivity to beauty, stimulating the development of figurative thinking, associative memory, elements of creative imagination. Becoming a bunch for ideas and feelings, it humanizes other areas of knowledge, enrich the spiritual life. Fine activities for children with hearing impairment not only one of the most important but also the most affordable means of aesthetic education.
 
Publisher Імех-ЛТД
 
Date 2015
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706028/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%A0%D0%A7%D0%95%20%D0%9C%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%A6%D0%A2%D0%92%D0%9E%206-7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC.pdf
- Литвинова, В.В., Родименко, І.М. and Базилевська, О.О. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Art. 6-7 classes [Teaching Resource]