Запис Детальніше

Ролі і стилі в управлінській діяльності директора школи в змісті підручника для менеджера освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707806/
http://umo.edu.ua/katalogh-vidanj/electronic-journal-the-theory-and-methods-of-educational-management-edition-1-17-2016
 
Title Ролі і стилі в управлінській діяльності директора школи в змісті підручника для менеджера освіти
Роли и стили в управленческой деятельности директора школы в содержании учебника для менеджера образования
Roles and Styles in the Headmater’s Management Activities in the Content of a Textbook for an Education Manager
 
Creator Онаць, Олена Миколаївна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті йдеться про підготовку директора школи як менеджера і лідера в контексті реалізації класичних і модернізованих функцій управління та необхідності оволодіння новими ролями відповідно до вимог громадянського суспільства;представлено авторську інтерпретацію ролей сучасного директора школи та авторську класифікацію стилів управління за К. Левіним; презентовано модель-образ-«портрет» сучасного керівника-демократа за визначеними зарубіжними вченими характеристиками стилю управління, типу професійної поведінки, типів і ролей лідерства, змісту управлінської діяльності директора школи. Автор акцентує увагу на проблемі фахової підготовки директора школи як інноваційного менеджера і морального лідера, модернізації навчання всіх керівників, перегляду наявних освітньо-професійних програм підготовки та Стандарту вищої освіти, розробки стандарту професійної діяльності керівника.
В статье раскрыта специфика подготовки директора школы как менеджера и лидера с целью эффективного применения на качественно новом уровне классических функций управления и овладения новыми модернизированными функциями и ролями в соответствии с требованиями гражданского общества; представлена авторская интерпретация ролей и функций современного директора школы и авторская классификация стилей управления за К. Левиным, осуществлена презентация модели-образа-«портрет» современного руководителя- демократа по определенным зарубежными учеными характеристикам стиля управления, типа профессионального поведения, типов и ролей лидерства, содержания управленческой деятельности руководителя. Автор подчеркивает, что проблема профессиональной подготовки директора школы как инновационного менеджера и нравственного лидера требует обучения всех руководителей, пересмотра существующих образовательно-профессиональных программ подготовки и Стандарта высшего образования, разработки стандарта профессиональной деятельности руководителя.
In the article, a special attention is focused on the need to train a headmaster as a manager and a leader for the purpose of the effective use of the classical functions of management and the acquisition of the new upgraded functions and roles according to the demands of civil society by him/her at the new level; the author's vision of the modern role of a headmaster was represented; the author's characteristic of management styles by C. Levin was provided; a model-image, the so-called "portrait" of a modern Democrat leader defined by the foreign scholars, characteristics of the management style, professional behavior types, types and roles of leadership, content of the headmaster’s management activities was covered. It was underscored that the problem of professional training of a headmaster as an innovative manager and a leader requires managers’ training, revision of the available educational and vocational training programs and the higher education standard, development of a headmaster’s professional activity standards.
 
Publisher Університету менеджменту освіти НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707806/1/4_onats__umo_pdf.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (2016) Roles and Styles in the Headmater’s Management Activities in the Content of a Textbook for an Education Manager Теорія та методика управління освітою, 1 (17). pp. 1-17. ISSN 2310-2411