Запис Детальніше

Формування природничих понять в учнів з порушеннями розумового розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708041/
 
Title Формування природничих понять в учнів з порушеннями розумового розвитку
Formation naturalistic concepts in students with inellectual disabilites
 
Creator Трикоз, С.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті розглянуті методичні поради щодо формування природничих понять у дітей з порушеннями розумового розвитку при вивченні природознавства. На прикладі змісту навчальних тем «нежива природа», «сезонні зміни», «жива природа» розкриваються педагогічні умови забезпечення ефективності навчання учнів початкової школи.
This article discusses guidelines for the formation of the concepts of natural history in children with intellectual disabilities on the lessons of the subject "Natural science". For example, the content of the "inanimate nature", "seasonal changes", "wildlife" demonstrates pedagogical conditions of maintenance of efficiency of mastering the concepts of natural history of primary school pupils.
 
Publisher ТОВ «Поліграф плюс»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708041/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%8C%20%D0%B2%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
- Трикоз, С.В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>) (2015) Formation naturalistic concepts in students with inellectual disabilites Освіта осіб з особливими потребами:шляхи розбудови, 8. pp. 150-160. ISSN 978-966-8977-58-9