Запис Детальніше

Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10639/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10639
 
Title Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі
Организационно-педагогические условия деятельности ассистента учителя в инклюзивном учебном заведении
Organizational-pedagogical conditions of activity of assistant teachers in the inclusive school
 
Creator Лапін, А.В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Матеріали посібника містять методичні поради для асистентів вчителів щодо засвоєння предметів природничо-математичного циклу учнями 1-4 класів загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання. У посібнику окреслено деякі особливості психофізичного розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами, врахування яких дозволяє оптимізувати та адаптувати навчально-виховний процес.
Материалы пособия содержат методические рекомендации для ассистентов учителей по обучению учеников 1-4 классов предметам природно-математического цикла в общеобразовательной школе с инклюзивной формой обучения. В пособии описаны некоторые особенности психофизического развития младших школьников с особенными потребностями в обучении, учитывая которые можно оптимизировать и адаптировать учебно-воспитательный процесс.
Materials manuals contain guidelines for teaching assistants, teachers of students in grades 1-4 subjects of natural-mathematical cycle in a secondary school with an inclusive form of education. The manual describes some of the special needs of younger pupils with special needs in education, given that you can optimize and adapt the educational process.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10639/1/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96.pdf
Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892 <http://orcid.org/0000-0003-1717-7892>) (2014) Organizational-pedagogical conditions of activity of assistant teachers in the inclusive school Інститут спеціальної педагогіки НАПН України.