Запис Детальніше

Школи для національних меншин — одна з форм зовнішньої диференціації навчального процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707476/
978-966-644-361-1
 
Title Школи для національних меншин — одна з форм зовнішньої диференціації навчального процесу
Школы для национальных меньшинств — одна из форм внешней дифференциации учебного процесса
Schools for national minorities as one form of external differentiation of the educational process
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
93/94 History
 
Description У розділі розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання шкіл національних меншин як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України шкіл національних меншин через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті.
В разделе раскрыто развитие дифференцированного подхода к школьному обучению школ национальных меньшинств как сложного общепедагогического и общедидактический явления педагогической действительности конца XIX - первой трети ХХ в. Расширен устоявшиеся понятийно-терминологические и сущностные измерения его восприятие с охватом психологических основ реализации, социализацийних детерминт и чисто педагогических составляющих, то есть дифференциация раскрыта как фактор и составляющая учебного процесса в школьных учебных заведениях Украины школ национальных меньшинств через отражение в содержании образования, в профильности обучения, в научно-методическом аппарате
The section reveals the development of a differentiated approach to school education of national minority schools as a complex general pedagogical and general-pedagogical phenomenon of pedagogical reality at the end of the 19th and the first third of the 20th century. The established conceptual-terminological and substantive dimensions of his perception with the coverage of the psychological principles of realization, socialization determinants and purely pedagogical components are expanded, that is, differentiation is disclosed as a factor and component of the educational process in schools of Ukraine of national minority schools through reflection in the content of education, In the scientific-methodical apparatus.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707476/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C..pdf
Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Schools for national minorities as one form of external differentiation of the educational process Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 553-618.