Ціннісне ставлення сучасних дітей та батьків до книги
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20213/
http://www.pedagoska-obzorja.si/revija/ |
|
Title |
Ціннісне ставлення сучасних дітей та батьків до книги
Ценностное отношение современных детей и родителей к книге Value attitude of modern children and parents towards books |
|
Creator |
Ліннік, Олена Олегівна
|
|
Subject |
Scopus
|
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню цінності ставлення до книги у сучасній українській родині. Зокрема, він визначає критерії та показники ціннісного відношення до книги: мотиваційні (частота наближення до книги, тривалість інтересу до книги, пріоритетність книги за інші види діяльності), когнітивні (обізнаність дітей з книжками, багатство літературного досвіду, діяльність літературних і художнє спілкування, здатність виявляти сенс книги), емоційне та оціночне (емоційне та оціночне сприйняття книг, наявність пріоритетів читання, вміння оцінювати книгу за зовнішніми та змістовими параметрами), поведінкові (здатність використовувати книгу як джерело інформації, шанобливе ставлення до книги, виявлення активності в читальному середовищі). Зроблено висновок про середній рівень ціннісного ставлення до книг дітей та їхніх батьків та про домінування пізнавальної функції книг у вихованні сучасних дітей дошкільного віку. В рамках дослідження було встановлено зв'язок між ставленням дітей до книг та цінним ставленням до книг батьків.
Статья посвящена исследованию ценности отношение к книге в современной украинской семье. В частности, он определяет критерии и показатели ценностного отношения к книге: мотивационные (частота приближения к книге, продолжительность интереса к книге, приоритетность книги других видов деятельности), когнитивные (осведомленность детей с книгами, богатство литературного опыта, деятельность литературных и художественное общение, способность выявлять смысл книги), эмоциональное и оценочное (эмоциональное и оценочное восприятие книг, наличие приоритетов чтения, умение оценивать книгу по внешним и содержательными параметрами), поведенческие (способность использо ты книгу как источник информации, уважительное отношение к книге, выявление активности в читальном среде). Сделан вывод о среднем уровне ценностного отношения к книгам детей и их родителей и о доминировании познавательной функции книг в воспитании современных детей дошкольного возраста. В рамках исследования была установлена связь между отношением детей к книгам и ценным отношением к книгам родителей. The article presents the research of the value attitude towards books in a modern Ukrainian family. Particularly, it defines criteria and indicators of value attitude towards books: motivational (frequency of approaching to books; duration of interest for books; priority of books over other activities), cognitive (children’s awareness of books, richness of literary experience, activity of literary and artistic communication, ability to detect the meaning of a book), emotional and evaluative (emotional and evaluative perception of books; existence of reading priorities, ability to evaluate a book by its external and content parameters), behavioural (ability to use a book as a source of information; respectful attitude towards a book; detection of activity in the reading environment). The conclusion was made about the average level of value attitude towards books of children and their parents, and about domination of books’ cognitive function in upbringing of modern preschool children. Within the framework of the research, the correlation between children’s value attitude towards books and value attitude towards books of their parents was established. |
|
Publisher |
Pedagogical Horizons Ltd..
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/20213/1/O_Linnik_Mkonf_03_2017.pdf
Ліннік, Олена Олегівна (2017) Ціннісне ставлення сучасних дітей та батьків до книги Didactica slovenica - pedagoska obzorja, 32 (2). с. 33-48. ISSN 03531392 |
|