Запис Детальніше

Роль візуальної підтримки в комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей з аутизмом

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20269/
http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/107472
2410 - 4620
 
Title Роль візуальної підтримки в комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей з аутизмом
 
Creator Скрипник, Тетяна Вікторівна
 
Subject Erih Plus
Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті йдеться про специфіку комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей з аутизмом як наслідок складної структури їхніх порушень; означено як лінгвістичну, так і паралінгвістичну проблематику за аутизму, наголошено на домінування комунікативних складнощів у структурі їхніх комунікативно-мовленнєвих процесів. З опорою на висновки зарубіжних дослідників обґрунтовано доречність застосування методу «візуальна підтримка» у контексті розвитку комунікації, імпресивного та експресивного мовлення в аутичних дітей. Детально представлено зміст візуальної підтримки як методу з науково доведеною ефективністью, а також науково-методичне підгрунтя власного дослідження. Представлено діагностичний інструментарій дослідження («Сенсо-моторний профіль», методику «C.A.R.S», логопедичне обстеження), а також результати щодо стану комунікативно-мовленнєвої сфери у 16 дітей з аутизмом у відповідності до ступеню вираженості у них аутизму (низько-, середньо- та високофункційні). Розкрито, що головною умовою, за якою здійснювалося експериментальне дослідження, був командний підхід, що уможливлював генералізацію набутих комунікативно-мовленнєвих умінь та навичок. Представлено позитивну динаміку розвитку комунікації та мовлення дітей з аутизмом як наслідок застосування візуальної підтримки. Подано рекомендації фахівцям і батькам щодо застосування методу «візуальна підтримка».
 
Publisher Громадська організація «Всеукраїнський парламент працездатних інвалідів»
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20269/1/T_Skrypnyk_RVPVKMRDZA_KSPKIO_IL.PDF
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Роль візуальної підтримки в комунікативно-мовленнєвому розвитку дітей з аутизмом Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти (1). с. 70-75. ISSN 2410-4620