Запис Детальніше

Етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в інклюзивному середовищі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20270/
https://drive.google.com/file/d/0B3JJtAkt_S06amtxX2k0czJuRms/view
 
Title Етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в інклюзивному середовищі
 
Creator Скрипник, Тетяна Вікторівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У статті йдеться про необхідність розбудови продуманого і відповідного психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими потребами (на прикладі дітей з аутизмом). Цей процес має відбуватися з опорою на міжнародний досвід і мати визначені послідовні етапи. Етапи супроводу охоплюють підготовку до зустрічі команди, головний зміст якої – міждисциплінарний аналіз розвитку дитини; формулювання довго- та короткотривалих цілей, складання Індивідуальної програми розвитку, визначення ролі кожного в узгодженій колегіальній роботі, моніторинг освітнього процесу дитини і коригування цілей. Важливим складником професійної допомоги аутичній дитині стають уміння фахівців підвищувати адаптивні можливості дитини та зменшувати стресогенність освітнього середовища.
 
Date 2017-05-24
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20270/1/T_Skrypnyk_EPPSDZVIS_KSPKIO_IL.pdf
Скрипник, Тетяна Вікторівна (2017) Етапи психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в інклюзивному середовищі І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні технології розвитку особистісно- професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти».